Управителният съвет на телекома "VIVACOM" ще подкрепи клуба в рамките на следващата календарна година.

"Сините" ще излязат с логото на VIVACOM на тениските още в утрешното дерби с "Лудогорец". Повече детайли за спонсорският договор ще бъдат дадени през месец август.

Решението за спонсорство на ПФК "Левски" е част от дългосрочната политиката на телекома активно да подкрепя българския спорт. "VIVACOM" и футболният клуб планират да реализират заедно редица интересни активности за феновете на най-обичания спорт в България. Като част от съвместното партньорство ще бъдат осъществени общи проекти в и извън рамките на терена, с фокус върху ползите от спорта и позитивните емоции, които той носи.

"Изключително съм щастлив, че "VIVACOM" ще подкрепи един от най-обичаните български клубове. Футболът събира хората, обединява ги, дава им повод да общуват по между си чрез споделените преживявания. Такава е и мисията на нашата компания – да осигуряваме възможност за комуникация, но чрез технологиите. Ето защо вярваме, че съвместното партньорство ще е полезно и за двете страни, ще ни обогати и развие и ще ни даде шанс заедно да реализираме интересни инициативи за всички почитатели на спорта", сподели Александър Грънчаров - заместник-председател на Управителния съвет и Главен маркетинг директор на "VIVACOM".

"За нас е чест, че "VIVACOM" става партньор на ПФК "Левски" в изпълнение на амбициозната ни програма да преследваме върха и да върнем позициите си на най-популярен и успешен клуб в последното десетилетие. Надявам се, че с нашето партньорство ще издигнем авторитета и на двете страни, така че да покорим всяка поставена пред нас цел и задача. Вярвам, че успехът ще е водещ в нашето партньорство", заяви от своя страна изпълнителният директор на ПФК "Левски" Константин Баждеков, цитиран от Фокус.