Пилотът на "Мерцедес" обаче към момента е неоткриваем в Инстаграм и Фейсбук, където бе най-активен.
 
Причината е една негова конкретна "изява" по време на Коледа.
 
Британецът пусна видео, на което неговият племенник е облечен с женски дрехи.
 
"Защо си поискал розова рокля за Коледа? Момчетата не носят розови рокли!", развика се Хамилтън на детето, което изглеждаше видимо щастливо от подаръка си.
 

Шампионът беше засипан от критики и се принуди да свали видеото и да се извини.
 
Явно ги е приел много навътре, тъй като се затри изцяло от социалните мрежи и премахна всичко публикувано дотук.
 
Проблемът обаче не е само личен, но и на компанията, която държи правата на "Формула 1", тъй като Люис е авторитет, който генерира допълнителен интерес с публикациите си.
 
"Либърти медия" - гигантът, който държи правата на Формулата, води кампания, в която директната връзка със зрителите е с основно значение.
 
А липсата на Хамилтън в социалните мрежи е голям удар в маркетингово отношение.
 
Световният шампион не сподели нищо в Интернет за Нова Година и за 7 януари - неговия рожден ден. 
 
Профилът му в Инстаграм има 5,7 милиона последователи, а този в Туитър - 5,3. 
 
От "Мерцедес" все още не са пуснали официално изявление, в което да обяснят действията на своя пилот.