"Ферари" заплаши Формула 1 с напускане

Матиа Биното не е доволен от ограниченията на бюджетите

Обратно в новината

Коментари - "Ферари" заплаши Формула 1 с напускане | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Няма да напусне. Само плаши. Къде ще иде като напусне? Ако не направят паралелен състезателен шампионат не виждам какво може да прави.

Кои бяха тия ферари? Излязът ли от там, стават като лотус, има такава фирма и до там. При кризата която среща челно света, и 150 млн е много...

Симе, американец където пипне, остава само спомен от доброто старо време! Не ми ги хвали тия бизнесмени.

На мен ми бе доскучало още по времето, когато преди старта на шампионата бе ясно, че титлата е за Шумахер. Когато отпаднаха повечето европейски състезания, и трябваше да стоиш до не знам си колко часа, за да гледаш нещо в Азия ме отказаха. Когато бяхме хлапета с часове обсъждахме как Сена не пускал Прост, как Менсъл задмина в Англия с две обиколки втория когато заваля дъжд, а от бокса се опитваха да го накарат да кара по-бавно, за да не му гръмне двигателя. Трябват изравнени сили на отборите, за да е важен пилота, а не колата. Американците го знаят това.

Титлите на Шумахер са се решавали винаги до последния кръг наборе.

Що пишеш глупости? 2001 г. — шампион след 13-ия кръг — четири състезания преди края 2002 г. — шампион след 11-ия кръг — шест старта преди края на сезона (абсолютен рекорд) 2004 г. — шампион след 13-ия кръг — пет старта преди края на сезона От 5-те му титли с Ferrari само 2000 г. и 2003 г. бяха оспорвани. От двете с Benetton — само тази през 1994 г., която се реши след удара с Деймън Хил в Аделаида.

Kalin

формулата от година на година става по безинтересна а и сега с купуването и от американците това още повече се засили.Няма интрига няма неща които да радват окото няма реално нищо общо със спорт и с качества на пилота.Въртят се в кръг и нищо интересно не се случва.Даже и красивите момичета изчезнаха а и стартовете стават на все по смешни писти.

Не си прав. За да твърдиш това, просто не следиш внимателно и в детайли спорта. Отпред на колоната действително на моменти става безинтересно, но дори там е любопитно да се следи вътрешната динамика в отборите — Леклер срещу Фетко при червените, Албън като достоен конкурент на Оринджа. Само при мерцовете скуката е пълна :) За сметка на това в средата имаш цели шест отбора с много изравнени сили (Alpha Tauri, Alpha Romeo, Haas, McLaren, Racing Point, Renault), които при това много скъсяват дистанцията с челната тройка. И именно благодарение на американските собственици може да се види повече за битките в средата на колоната. Стриминг излъчването с възможност за избор на бордова камера, или да слушаш тим радиото — тези неща при Бърни Екълстън бяха невъзможни. Отразяването на целия състезателен уикенд от Fox, документалните серии на Netflix — всичкото това ти показва вътрешната динамика на спорта по начин, за който само сме можели да си мечтаем.