17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е. Направи каквото можа. Все пак бяха заедно в скудерията с Кими, който каза, че колата на ферари сякаш е от малките серии.

2018 Хокенхайм беше повратна точка.Ако беше спечели в онзи дъжд вместо да се разбие,вероятно щеше да е и световен шампион.Всъщност от това състезание всичко за Ферари и Фетел тръгна рязко надолу.

Във ФЕРАРИ се работи трудно, но от това не следва, че отбора е изцяло виновен за липсата на титли. Факт е, че в исторически план само двама са успяли да осигурят по-дългосрочна доминация на отбора: Ники Лауда и Михаел Шумахер. В първия случай тази доминация не се материализира подобаващо поради жестоката катастрофа на Лауда през 1976 г. и последвалата загуба на титлата и поради факта, че Лауда напусна отбора преждевременно. Все пак Джоди Шектер успя да донесе още една титла за червените през 1979 г. Във втория случай Шумахер постигна всичко, което Лауда не успя. Извън тези два периода ФЕРАРИ не е доминирала продължително. Представянето на пилотите също е от значение. За последните 12 години 3 ма световни шампиони са карали за отбора. Пет пъти - Фелипе Маса (2008), Фернандо Алонсо (2010 и 2012) и Себастиан Фетел (2017 и 2018) бяха на крачка от титлата и не успяха да я спечелят. Това в никакъв случай не говори за неконкурентен автомобил, а по-скоро потвърждава факта, че в цялата структура нещо във връзката ръководство-отбор-болид-пилот не функционира абсолютно адекватно.

Квото и да се осереш казваш продължаваме да се развиваме :))