17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не разбрах, какво не му харесвате. Нека само да се класират, завършилите състезанието.

Би трябвало да помислят и за точкуване на спечелен полпозишън.

Не виждам смисъл. Стратегиите са изчислени до милиметър и бясното каране за една обиколка рискува крайния резултат. Освен това колите са по леки в края на състезанията и ще трябва в условията на овърлапинг и трафик да дадеш най добро време или трак рекорд....

Мерцедес гледат да се подсигурят с някоя и друга точка докато не ги изловят с нередовния режим на колата им за една две обиколки. А после ще го премахнал когато другите отбори и те разберат как да форсират колата за една обиколка.

Спорно е. Да спечели въпреки че не е най-бръз на пистата е постижение. Често това са трудно извоювани победи въпреки по-лоша кола. А така ще рискуват да се повреди нещо по колата и да отпаднат. Отборите имат различни стратегии. Преди Ферари бе с по-бавна, но по-стабилна кола, която се разваляше по-рядко. Така ще стимулират индивидуална обиколка, вместо постоянство. Но голямото предимство ще е на най-бързата кола. Не на най-добрият пилот. Той и без това губи от това, че не е в най-бързата кола.

:) очевидно спечелилият е най-бърз. Не е най-бърз в една обиколка.... Т.е. за някакво време някой е биш по-бърз...

Много спорна промяна. Да видим какво ще се получи. Засега прилича най-бързият болид да дава преднина 20 точки на старта на сезона

Няма спор. Тотално малоумие е. Представяш ли си как петия рискува 6 точки за 1 примерно... В тоя спорт няма хазарт от 1999 г. Всичко е предварително изчислено и проиграно....