Норис пое вината за фиаското на "Макларън" в Русия

Британецът изпусна победата след грешно решение в самия край в Сочи

Обратно в новината

Коментари - Норис пое вината за фиаското на "Макларън" в Русия | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Фиаско ???? Глупак !

Хайде моля малко уважение... В момента, в който Ландо отказа да влезе в бокса, Хамитъл също отказа, защото дъжда времнно беше спрял, просто от бокса го натиснаха! Всички пилоти са правили подобни грешки... Момента за влизане в бокса след като е започнало да вали винаги е бил критичен и не един или два пъти са решавали победата и то в много по-ранни стадии на състезанието и при много по-опитни пилоти, същото важи и за преминаване от мокри на сухи гуми. Тези моменти винаги са били критични и рискови... Има едно правило - бокса има много информация, но в колата пилота е сам и единствено той има преценка за реалното поведение на колата.. Не един или два са случаите в които слушайки бокса, пилота губи позиции, защото от бокса не са го послушали. В случая от бокса решиха да рискуват и да се доверят в преценката на пилота... на практика от бокса дори нямаха възможност да го предопредят че идва по-голям дъжд, защото точно в тези моменти ландо изпреварваше застигнати пилоти, а правило е, че в такива моменти само пилота говори към бокса, когато има възможност, а от бокса се опитват да пазат мълчание за да се избегнат нежнужни инциденти. Реално Ландо рискува и загуби победата, но пък спечели безнен опит и съм сигурен, че стиковката между него и бокса ще се подобри... имаше късмет, че всичко това се случи сега, когато точките на практика не са решаващи за нищо, а не се случи в шампионат, в който се бори за титлата!

Норис е мъжко момче и се държи повече от достойно, но в случая не е прав. Неговата преценка беше неправилна, но отборът е този, койго го провали, а не обратното. Андреас Сайдл си го каза — екипът е допуснал сериозна поредица от грешки, които в крайна сметка доведоха до безумната ситуация състезателният инженер да пита Ландо дали иска гуми за дъжд сякаш съпругата пита мъжа си какво да му сготви за довечера. Абсурдно е целият спортен щаб с всичката информация, с която разполага, да приоритизира решенията на един млад пилот с минимален брой състезания на мокро, който никога не е карал в дъжда на тази писта, особено когато този пилот е стартирал за първи път от първа позиция и се бори за първата си победа (просто си представете под какъв стрес е бил през цялото време). Хамилтън също не беше сигурен дали това е правилното решение, след като от Mercedes го викнаха да сменя гумите, но с всичкия си опит все пак се довери на отбора. Има го и факторът с позицията на пилота. Хамилтън имаше предимството да знае какво прави Норис пред него, докато Норис нямаше как да знае какво ще предприеме Хамилтън отзад. Сходна ситуация, която илюстрира проблема, имахме преди броени седмици в Унгария, когато Хамилтън се нареди сам на старта след формационната обиколка, а всички останали минаха през бокса да сложат мокрите гуми. В крайна сметка това е положението. Според мен Ландо има солидни шансове да спечели поне едно състезание до края на годината — в Тексас или в Джеда. Другите писти не са толкова подходящи за тяхната кола, освен може би Абу Даби след промените в завоите.

Отборът е виновен, разбира се. Задачата на пилота е да кара колата, екипът е онзи, който трябваше да го инструктира да влезе в бокса.

Коментарът ми беше насочен, към автора на тази "статия", който според мен не е трябвало да използва дума подобна на "Фиаско".

Те го извикаха, той отказа. Екипа няма как да го вкара вътре.

Напротив, от екипа имат, и редовно ползват, опцията да отхвърлят мнението на шофьора и да го накарат да направи нещо. Или не видя, че и Хамилтън също отказа, и какво стана? А, чудо - накараха го, и той влезе. И спечели. Макларън издъниха момчето. На 21, помирисва първата победа и те го питат ще влизаш ли в бокса...що за тъпо оправдание

Спрямо отбора епитетът е много точно употребен.

Не е така.... Дали ще завърши 2 или 7 няма особено значение, да има разлика в точките, и тези повече точки щяха да затвърдят преднината пред ферари при конструкторите, но това не е толкова важно... Спомнете си Хамилтън в първия му сезон- постоянна борба с Алонсо за първото място, конфликти инциденти и накрая нищо.... Ландо имаше нуждата да си "гони" победата, за да му светне сигналната лампичка следващия път... просто от бокса решиха да го оставят да... "си счупи главата"... да си се натича... да прегори... това е шампионския път ... всички са минали по него