Ново разминаване между "Мерцедес" и Хамилтън за договора
Предложението на концерна е само за година
Обратно в новинатаКоментари
"Мерцедес" са расисти. Очевидно е. Как така няма да дават на Хамилтън какъвто договор той иска, това е дискриминация срещу чернокожите.
Ако съм на тях щях да му предложа никакви пари или даже да ми плаща, да го видим как ще ходи в друг отбор и ще се състезава със слаба кола наравно с другите... По-вероятно да се откаже въобще от Ф1 за да остане "най-великия"
Хамилтън е нищо без Мерцедес. Да си заминава. Най-велики могад да са Фанджо, Сена, Прост, Шумахер тоя ка_пут попадна в точното време на точното място. Парадоксалното е, че немски отбор даде титлите на едно колониално английско боклуче да изравни рекорда на може би най-великият до момента немски пилот. Хамилтън иска още една титла, за да е номер едно по титли, но знае, че с едногодишен договор няма да му се случат нещата, за това напъва за повече, но швабите не го искат вече, с всичките му претенции. Брекзит и за него! Аре у лево!
"Мерцедес" като немска фирма,не искат да допуснат англичанина Хамилтън да подобри рекорда на световен шампион на сънародника им великия Шумахер. Кой екип иска да се раздели с най-добрия си и печеливш състезател.Тук не става въпрос за пари.
Аз ако бях на "Мерцедес", щях да му предложа да се състезава без пари, но в името на защитата на правата на чернокожите, да подкрепи каузата безвъзмездно.
Конструкторите и екипа на Мерцедес са най-великите щом направиха кола с която една маймуна може да стане световен шампион!
Следях формула 1 от момента в който започнаха да я дават по българска телевизия, не бях пропусакл старт, не ходех до кенефа даже по време на състезание, но тая маймуна ми е по-противна и от Монтоя. В момента в който победите се определят от отбора и колата, а не от качествата на пилотите, формулата става същата безмислица като Индикар. Въртяха сукаха, променяха всяка година правилата, направиха мерцедес многократни шампиони, докараха я до там, че и Любо Ганев да седне в мерцедес ще печели само победи. Няма ги Сена, Прост, Шумахер, Менсъл, няма пилоти във формулата вече има само карачи, за Бога Еди Ървайн беше по-атрактивен и интересен от целия керван на формулата от няклко години насам. Скука!
Този, чиито състезател започне да иска прекалено много на фона на това, което искат останалите. Това, което демонстрира Ръсел е много показателно за възможностите на автомобила на Мерцедес. А когато имаш най-добрият автомобил, за какво ти е да плащаш на някакъв самозабравил се пилот, след като можеш да имаш много други на много по-ниска цена. За финансирането от ФИА така или иначе има значение представянето на отбора. Малка част от спонсорите имат договор с Хамилтън и ще се махнат, ако напусне Мерцедес - повечето са подписали с отбора. Сетете се за сър Франк Уилямс и неговото отношение към световните шампиони във времена, когато пилотите бяха от много по-голямо значение, отколкото автомобилите им.
Без колата / болида / Хамилтън е един от многото равностойни пилоти !! Отборът и болидът правят шампиона !!
Така си беше. Само по едно състезание в Унгария гледахме годишно и стигаше за цяла година коментари.
Ееех какви времена с "професионалните" коментари на Ричард Груев (лека му пръст). И аз съм на същото мнение - гледам старта и на петата обиколка съм заспал.
Формула 1 е Ферари и Ферари е формула1. Не, не отбора или името, а стила, темперамента, интригата, спортната злоба, таланта, изненадата, успехите и неуспехите. Къде са двубойте между Професора и Сена, изпреварваха се по найсе пъти на състезание, съотборници. Кога ще видиш Голямата уста да изпревари няколко пъти Сена въпреки, че го е задминал с една обиколка, така го вбеси, че след края на състезанието в бокса Сена налетя да го бие. Това Шуми да блъсне Хакинен за да не го победи (да, не е спортсменско, но има изненада, има интрига). Шуми с ръчни скорости се гъбаркаше на пистата с останалите Големи. Сена и него искаше да го бие. Бергер, ункален пилот без нито една титла. Беше накарал Жан Алези да си кара алфата няколкостотин километра на ръчна :) Изрод! Имаше едно състезание, ирландеца разхождше кервана по пистата като на туристическа обиколка. Хакинен на излизане от един завой, наби 1-ва вместо 3-та предавка и отпадна. Няма го духа на формулата вече. Немците се появиха, вкараха милиарди за да се изкачат на първото място, купиха формулата и какво, скука! немците спряха сърцето на формула едно с желанието си да са първи на всяка цена. Еднствената разлика в момента между Индикар и Формулата е, че във Формулата има и десен завой, това е всичко! Няма борба, няма нтрига, няма индивидуалности, няма стил, няма пулс - права линия! Формулата няма най-важното, няма сърце, няма и душа. Те за това хората казват - по-добре палава италианка, отколкото скучен германец! Да, добри са немците, но са скучни. Формула вече няма заряд, нищо не те кара да тръпнеш в очакване. ... Мога да пиша поне още час, но това няма да върне формулата която хората обичаха! Превърнаха я от емблематичен спорт в скучен рекламен бизнес!
Абе, черен черен ама седем пъти го направи.......... Другото е българска коментарна дейност и мрънкане . А следващ седем пъти няма да има повече
Искрено ще се изкефя ако този самозабравил се пилот не подпише с Мерцедес и остави мястото за младия Ръсел.
Еди Ървайн беше плейбойят в кервана, Шуми се прибираше в падока, а Еди по баровете с фенки, сега няма такива пилоти, всъщност вече са деца-пилоти. Кими е изключение, респект за него!
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители: