Пет секунди наказание решиха битката в Саудитска Арабия: Оскар Пиастри грабна победата
Австралиецът е новият лидер в генералното класиране
Обратно в новинатаКоментари - Пет секунди наказание решиха битката в Саудитска Арабия: Оскар Пиастри грабна победата | Корнер.dir.bg
Коментари 9
Наказанието си беше като за учебник - Верстапен загуби старта, позволи на Пиастри да вземе вътрешната страна и оттам идеалната линия в първия завой. Оттам нататък нямаше как да завие без да се ударят или без да излезе от пистата. Преди години не го наказваха за такива безумни маневри, но сега не е така. Болидът на Ред Бул съвсем не отстъпва на Макларън толкова, колкото се опитват да ни обясняват коментаторите от Диема Спорт или поне двама от тях.... Колата е много уточнена, ъпгрейдите по нея са отлични и навреме и най-важното от всичко, конструирана е така, че да е максимално удобна за стила на каране на Верстапен. Вярно, не е удобна за съотборниците на нидерландеца, но това едва ли има значение за отбора или поне не голямо. В ръцете на световния шампион е страховито оръжие и той няма да даде титлата без бой. Този сезон изпреварванията ще са доста трудни, а това значи, че квалификациите на повечето писти ще са от решаващо значение, също и постоянството през сезона. Верстапен ги може и двете и ако искат да го победят пилотите на Макларън не трябва да грешат. За сега Пиастри се справя, но не може да се каже същото за Норис. Поставен под напрежение греши в най-важните моменти, а това не е добре. Той е по-бързия от двамата като чиста скорост, но Пиастри е по-постоянен в състезанията, т. е. или Оскар трябва да стане по-прецизен в тренировките, или Ландо по устойчив в състезателни условия, за да победят Верстапен. Изключително важно ще бъде и развитието на болидите през сезона, защото се видя какво стана миналата година. В този аспект Мерцедес и Ферари не са далеч, имат отлични пилоти и ако не да спечелят шампионатите могат сериозно да объркат сметките на този или онзи от "тримата големи". Да не говорим, че Ръсел до момента има точков актив почти сходен с техните, а никой не го слага в сметките, което работи в негова полза.
Макс пак почна с неговите си номера.Проблемът е,че когато си на чист въздух запазваш гумите от прегряване.Трябваше да го принудят да върне позицията но засега няма такъв механизъм и затова се прилага това наказание от време.зад пиастри нямаше да може и то се видя след първия Пит.А Пиастри като не можа да го задмине бързо за да запази гумите го пусна на 1,5-2 сек. и си го ъндеркътна.Наказанието беше правилно защото тези излизания от пистата за запазена марка на макс.
Големи експерти дираджийте, как решиха, че точно наказанието е 'решило' състезанието? Верстапен нямаше НИКАКЪВ шанс да стигне Пиастри, и без наказанието пак излизаше зад него. С по-нови гуми накрая навакса малко секунди, но пак много далеч. Няма страшно, взе 3 световни титли все пак момчето, не са малко!
Бе не е баш така. Маклараните мачкат ако са отпред, ама в мръсния въздух се видя, че страдат като всички. Виж, че до първата смяна Пиастри не можа да аракува Макс. Както и не се откъсна повече. Определено се поизравниха силите, което си е добра новина за нас. Макар аз да предпочитах мерцедесите, просто защото не харесвам нидерландеца, но лимонадите си вършат работата много добре явно. А Верста9ен кара просто с много по-машко геешки отколкотп всеки друг.