Коментари - Призракът на Сена помогнал на бивш съотборник да победи Шумахер | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Една от най-великите победи на Кюскача е на Спа от 16, победи. Монако 1997-ма (на дъжд), Испания 96-та (на дъжд, по средата на състезанието остана без 6-та скорост и остави втория на 1 мин.). А за сухо има ли смисъл да пишем, но пак ти казвам Сена е маркетингов още от сериите в Англия. Сена е митологизиран - няма пари незнам какво и Що. Обаче върти тестове не само за Уилямс и Мак, а най-вече за Брабъм и Лотус, благодарение на лобито на импресариото на Пикет и парите на баща му. А и през 85-та Хонда го представя в Бразилия като новия Карлос Паче (най-обичания по това време бразилски пилот) и след това Хонда се налагат на Денис да го вземе в Макларън и започва драмата м/у Сена и Прост. Също така Хонда отказват двигател на Лотус и на Уилямс. Необходимо ли е човек да е особено прозорлив за да си направи изводите? И това е първия случай в историята на Ф1 наречен маркетингова стратегия. Какво повече за доказателство? А Шумахер попада в кокпита на Джордан благодарение на ЛЪЖА от Вебер.

Вие показвате че не зачитате цифрите, но всичко се измерва с тях, ако всеки караше просто така за да впечатли публиката с харизмата си, къде щеше да е хъса за победа? Всеки се стреми до името му да е изписана по-голяма цифра, защото историята помни победителите, факти и конспирации винаги има, но накрая остава годината и името а всичко друго потъва, с течение на времето хората са забравили как се губи, и всеки се изкарва морален победител умаловажавайки успеха на другите...Но ще ви кажа, харизматични личности винаги е имало и ще има, когато обичате един спорт, първо трябва да се ръководите от числата, да отдавате дължимото най-успелите там и после да давате свобода на чувствата и пристрастията си, заради напредъка на технологиите и годините разбира се, тук не влизат фенове на Лауда, Стюърт, Брабъм, Пикет и т.н иначе щяха да ви направят за 5 стотинки и щеше да стане страшно, едва ли някой щеше да отстъпи, но тук вие сте се хванали да ни обясните как успехите не струват нищо а харизмата е всичко, е да ама не, живейте си с тази мисъл, никой няма правото да ви я отнема, но бих ви казал дайте малко по-спокойно, защото все още съм убеден че тук няма човек гледал повече от 20 състезания на сена.

*Кларк.

Деймън Хил е “достоен“ наследник на Греъм Хил. Когато Джим Клак катастрофира фатално на 7 април 1968 г. във Формула 2 на писта Хокенхаймринг, Хил старши е колега на Джим и след катастрофата казва, това е пилотска грешка. Точно това направи и синът му Деймън същински бащичко.

Всъщност 94 г. след премахване на активното окачване, Уйлямс-а се оказа,че е загубил преднината от предходните години и е доста нестабилен въпреки най-добрия двигател на Рено,за разлика от Бенетон-Форд ,който беше единствената кола с изправена предница, тип акула.Следващите години и другите отбори корираха този дизаин.

94 година Шумахер беше непобедим със или без Сена - 9 поредни победи.Причината да се решава спора за титлата в последния старт в Япония беше всевъзможните наказания и отнемане на точки на Шумахер и Бенетон, за да вкарат поне малко интрига гонките.

малко прилича на сезон 2020 когато всевъзможни наказания налагат на Хам за да поддържат ингригата за титлата жива до края на сезона.

...Всеки щеше са спечели титлата с колата на уилямс... ние обаче имахме Хил.

Може би искаш да кажеш - всеки който не е блъснат от Шумахер

Хил можеше да спечели титлата през 94' та, но когато в последното състезание колата на Шумахер се повреди, той тръгна да го изпреварва, вместо да го изчака спре, и това даде възможност на Шуми да го блъсне и да отпаднат и двамата, което даваше предимстви на германеца в спора за титлата.

Уфффф... Хил тъпака караше ТОП колата и с 300 зора победи Шуми.

Шуми пък караше на ръба на правилата, че и отвъд, може би защото още не бяха забранили на Бриаторе да мениджърства в Ф1.