Коментари - Призракът на Сена помогнал на бивш съотборник да победи Шумахер | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Уфффф... Хил тъпака караше ТОП колата и с 300 зора победи Шуми.

Хил можеше да спечели титлата през 94' та, но когато в последното състезание колата на Шумахер се повреди, той тръгна да го изпреварва, вместо да го изчака спре, и това даде възможност на Шуми да го блъсне и да отпаднат и двамата, което даваше предимстви на германеца в спора за титлата.

Шуми пък караше на ръба на правилата, че и отвъд, може би защото още не бяха забранили на Бриаторе да мениджърства в Ф1.

...Всеки щеше са спечели титлата с колата на уилямс... ние обаче имахме Хил.

94 година Шумахер беше непобедим със или без Сена - 9 поредни победи.Причината да се решава спора за титлата в последния старт в Япония беше всевъзможните наказания и отнемане на точки на Шумахер и Бенетон, за да вкарат поне малко интрига гонките.

Всъщност 94 г. след премахване на активното окачване, Уйлямс-а се оказа,че е загубил преднината от предходните години и е доста нестабилен въпреки най-добрия двигател на Рено,за разлика от Бенетон-Форд ,който беше единствената кола с изправена предница, тип акула.Следващите години и другите отбори корираха този дизаин.

Може би искаш да кажеш - всеки който не е блъснат от Шумахер

малко прилича на сезон 2020 когато всевъзможни наказания налагат на Хам за да поддържат ингригата за титлата жива до края на сезона.

Деймън Хил е “достоен“ наследник на Греъм Хил. Когато Джим Клак катастрофира фатално на 7 април 1968 г. във Формула 2 на писта Хокенхаймринг, Хил старши е колега на Джим и след катастрофата казва, това е пилотска грешка. Точно това направи и синът му Деймън същински бащичко.

*Кларк.

Вие показвате че не зачитате цифрите, но всичко се измерва с тях, ако всеки караше просто така за да впечатли публиката с харизмата си, къде щеше да е хъса за победа? Всеки се стреми до името му да е изписана по-голяма цифра, защото историята помни победителите, факти и конспирации винаги има, но накрая остава годината и името а всичко друго потъва, с течение на времето хората са забравили как се губи, и всеки се изкарва морален победител умаловажавайки успеха на другите...Но ще ви кажа, харизматични личности винаги е имало и ще има, когато обичате един спорт, първо трябва да се ръководите от числата, да отдавате дължимото най-успелите там и после да давате свобода на чувствата и пристрастията си, заради напредъка на технологиите и годините разбира се, тук не влизат фенове на Лауда, Стюърт, Брабъм, Пикет и т.н иначе щяха да ви направят за 5 стотинки и щеше да стане страшно, едва ли някой щеше да отстъпи, но тук вие сте се хванали да ни обясните как успехите не струват нищо а харизмата е всичко, е да ама не, живейте си с тази мисъл, никой няма правото да ви я отнема, но бих ви казал дайте малко по-спокойно, защото все още съм убеден че тук няма човек гледал повече от 20 състезания на сена.

Една от най-великите победи на Кюскача е на Спа от 16, победи. Монако 1997-ма (на дъжд), Испания 96-та (на дъжд, по средата на състезанието остана без 6-та скорост и остави втория на 1 мин.). А за сухо има ли смисъл да пишем, но пак ти казвам Сена е маркетингов още от сериите в Англия. Сена е митологизиран - няма пари незнам какво и Що. Обаче върти тестове не само за Уилямс и Мак, а най-вече за Брабъм и Лотус, благодарение на лобито на импресариото на Пикет и парите на баща му. А и през 85-та Хонда го представя в Бразилия като новия Карлос Паче (най-обичания по това време бразилски пилот) и след това Хонда се налагат на Денис да го вземе в Макларън и започва драмата м/у Сена и Прост. Също така Хонда отказват двигател на Лотус и на Уилямс. Необходимо ли е човек да е особено прозорлив за да си направи изводите? И това е първия случай в историята на Ф1 наречен маркетингова стратегия. Какво повече за доказателство? А Шумахер попада в кокпита на Джордан благодарение на ЛЪЖА от Вебер.