Шампион изстреля шокиращо сравнение между Хамилтън и Шуми

Седем рекорда на германеца са постижими за британския пилот

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Chefo77
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Точно пък Жак Вилньов е най-случайният шампион в последните 30-ина години в този спорт. ..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

vidyahme kolko e dobur HHaamiltun ,nemoja da izprevari nito Rikonen ,nito Verstapen,pak beshe shtastliv da ne izleze kafyavot prahta.Botasmu durji titlite dve godini podred,no drugi si e da te narochat za tirulyar,sushto kato obama,po vajen e tzveta.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

jak vilnyov,smeshnik i shtastlivetz,bashta mu da ,beshe ot golyama clasa,no uvi.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Бай мангу е егати пауъра

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мдаа, само не разбирам защо Ботас трябва да му дава път, като е толкова велик ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Може би защото Ботас няма никакви шансове за титла? Отборните заповеди в това отношение не са нещо ново и точно Шумахер се е ползвал от такова отношение мнооого пъти, както и други пилоти и отбори.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да, но когато това се случваше при Шумахер го обвинявахте, а сега били нормално! Айде у лево!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Започнах да се интересувам отФ1 ,Когато загина Франсоа Север. Хамилтън,може да стане и 10 пъти Шампион,но неможе да се сръвни с онези старите,които сменяха ръчно по 1500 пъти скорости за едно състезание и оставаха без ръкавици.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това са пълни глупости. Идея си нямаш какво ниво на концентрация, рефлекси и подготовка, психическа и физическа, талант и интуиция се иска, за да можеш да поддържаш тия скорости, които сега са в Ф1 в продължение на едно състезание. Ония били сменяли скорости, за онова време това е било нужното, сега времената са други и са нужни други качества, това не прави карането на Ф1 сега по-лесно или леко от тогава. Ти само им виж волана, колко копчалъци имат да връткат докато се движат с 250+ и тогава си помисли лесно ли е.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Едно време не е имало ДРС зони,всичко е било майсторлък и гащи.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не е имало дрс зони, щото аерото е било на много по-ниско равнище и е позволявало да се залепиш за предната кола и да я следваш и в завои, нещо, което в момента е огромен проблем, затова и се опитват да променят правилата, за да ограничават автомобилите. Няма нищо общо с майсторлък, а с невъзможността иначе да се следва автомобила отпред, освен ако нямаш огромна предимство в скоростта.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абсолютно е прав Вилньов. На Шумахер, чийто успехи са безспорни, като числа, както точно казва Вилньов титлите му са или с мръснишки номера някои от тях или са до голяма степен благодарение на кордона, който разни подлоги като Ървайн, Браичело и Маса му правеха и то в години, в които ферари доминираше и Ф1 беше процесия без изпреварвания. Помним как блъсна Хил, в Япония, когато имаха 1 точка разлика и Хил го изпреварваше и вземаше титлата - тотално мръснишка постъпка. Нико Розберг го мачкаше като маче о дувар, великия Шумахер...ама Нико не е подлога и е страхотен пилот, който за съжаление имаше лошия късмет да е в един отбор с най-талантливия пилот в Ф1 след Сена. Ако не бяха умопомрачителния брой повреди, които странно се случиха на Хамилтън в последния сезон на Нико, нямаше и онази титла да види, но заслужаваше поне една титла на изпроводяк да му подарят Мерцедес. Изграждал отбори...тралала, изграждаха ги великолепните инженери и Рос Браун тия отбори. То така може да се каже и за Хамилът, преди той да отиде в Мерцедес, къде бяха? Къде са сега? Всеки пилот помага за изграждането на отбор в по-малка или по-голяма степен, няма база на която да мислим, че Шумахер е по-добър в това от Хамилтън. Напротив, в момента Ф1 е много по-конкурентна, от онази процесия и в това отношение може да се каже, че Люис дърпа Мерцедес значително повече напред, отколкото се е налагало на Шумахер да го прави с Ферари. Какво щял да каже Браун, ами то и Лауда каза, че като Люис няма друг бърз и пилот с толкова талант, интуиция и шампионски дух. Всеки си хвали своето гардже. Ако Мерцедес продължават да поддържат силна кола и на Хамилтън му се кара още, ще размине Шумахер и по титли.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

При първата шампионска титла на Хамилтън 2008, която се решава в последното състезание, Хамилтън изпуска завой и спира в чакъла. До колкото си спомням стюарди със специализирана техника го изкараха и върнаха в състезанието. Нямам спомени това да е правено с други състезатели, а и учудващо не мога да намеря пълен запис от въпросното състезание. Та понеже споменаваш за номера, McLareen насила го направиха най-младият пилот шампион във Ф1, още повече пък че е и британец. Когато отиде да кара в отбор слез първата тройка и след година-две стане шампион с него, тогава може да ми говориш колко е добър. Колко пъти, съотборника му през този сезон по нареждане от бокса го пускаше??? Поне четири-пет пилота в момента, поставени при равни условия ще покажат по-добри резултати от Хамилтън.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сезона, в който нобобранеца направи смешен "гуруто" Алосно? И как точно са го направили насила, като той си го победи. А и в чакъла не е спирал само тоя дето не е карал в Ф1. Аз пък помня, как Шумахер се буторясваше в стените без дори да успее да удари спирачки и? Няма пилот в момента, който да покаже дори равни, камо ли по-добри резултати от Хамилтън, дори поставени при по-добри условия - пример - Фетел. Почти цял сезон Ферари-то е по-бързо от Мерцедес, но Хамилтън им го набива. Когато Хамилтън отиде в Мерцедес се движеха доста назад и то заедно с Шумахер. Празни приказки, всички директори на отбори и състезатели и журналисти признават, че Хамилтън е най-добрия (поне от това поколение). Има достатъчно анкети и допитвания.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Състезанието е в Австралия, моя грешка за пистата. 1994, Шумахер се омята като прасе без никой да му пречи но успя да се върне на пистата, Хил беше зад него и възползвайки се от грешката тръгва да го изпреварва, при което Шумахер се наби в него като говедо и му счупи окачването. Изкара и двамата от състезанието, но целта му явно беше да изкара ДХ, защото печелеше титлата така. Позорно и долно.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не се сещам за друг новобранец с такъв първи сезон като Хам. Мак по-скоро го спряха пред 2007г. Според мен във Ф1 са отявлени расисти. Не знам в друг развит спорт да има само един цветнокож и то най-добрия

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

replika kum sigorno.po tvoyata" logika" vsichki koito sa se boturnyasvali ne sa dobri piloti;Niki lauda,Jak Vilnyov,Aerton Sena,Klei Regatzoni,kolko oshte da ti izbroya be ovchar?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не ми се коментират сегашните, защото не гледам Ф1 от времето на Шумахер. Със сигурност си има заслуги Хамилтън. Но каква кола бе Ферари преди Шумахер? Твърди се, че като мениджърът му е предложил да отиде там, той бил възкликнал, защо да ходи в толкова слаб отбор. Преди Шумахер във Ферари сигурно е наставала радост като завършат 6-ти. Бяха си средняк отвсякъде. За Шумахер и Рос Браун се говори много. Но дори и там в първите години във Ферари очевидно колата бе по-лоша от на конкурента. Но въпреки това Шумахер се бореше докрай и до последното състезание имаше шанс за титла. Личеше си най-много на прави и други участъци, колко по-бавно е Ферарито. но това не е спринт, че да кажеш, че по-бавен е бил Шумахер, а не колата. Въпреки това Шумахер успяваше ако е пред конкурент да го държи до триковете със спирането за гориво и гуми. Това си бе борба, въпреки че е с по-слабата кола.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

i sena praveshe katastrofi umishleno ,osobenno s Alen Pros , ama tova ne go pomnite.nomerata na James HUn ts Niki Lauda i tova ne go pomnite.kato ne ste nayasno s nyakoi neshtav nai-golemiyat sport ne balbukaite,mulchete ili ,ako ste tokova zapaleni po F1 chetete i malko ot istoriyata na tozi sport.nedeite da budete ogranicheni o da ste camo simpatizanti na ne edin ili drug pilot.Emerson Fitipaldi e biledin put shampion,no e edin ot nai -velikite,da ste chuvali za nego.MArio Andreti e edinstveniyat shampion vuv F1 i NASCAR.oshte dvama piloti sa pechelilisustezaniya v uv F1 :Dan Gurny

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Според мен, е несъстоятелно да се правят такива сравнения, между безспорно големите майстори, просто така, извадени от контекста, времето и обстоятелствата, в които всеки един от тях е живял и печелил титли. Всеки от големите имена е бил на върха в един или друг момент, но сред останалите си съперници и във времето, в което са вървели по пътя на славата. Това е достатъчно, за да останат в историята!.. Останалото е чешене на езиците... Това е, като да сравняваме автомобил от 1918-та година с автомобил от 2018-та... Същото е и при хората... Времената се менят, технологиите напредват, а хората се приспособяват и еволюират.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ne vsichki evolyoirat,ti sam go vijadsh,no e trudno da sporish s radio i tupanar.tupanarut ne evolyoira.nishto ne e vechno na tozi svyat ,samo gluposta e kazal Sofokul.

jdd@
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Хамилтън е на светлинни години от Шумахер - ама назад. Шуми беше мъж, шампион а този е лигльо. Да може да кара, но за да си велик трябва характер.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво да се коментира? Кой е Жак Вилньов? Бяло петно в паметта ми, а съм на 70 г....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Като си на 70 - синът на Жил Вилньов, мбуахаха... Дето канадската писта е кръстена на него.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На 70 е нормално да имаш много бели петна! Иначе щеше да помниш всички мръсни номера на Пилето!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Жак Вилньов е канадски пилот привлечен не случайно от Франк Уйлямс в едноименият му отбор след като спечели шампионата в Индикар. Набийте си го в главите че хич не е случаен пилот парашутист. За разлика от Шумахер който започна като платен пилот в Джордан. Вилньов само повреда в скоростите го лиши да грабне първото място в първия си старт за F1 и до последното състезание във първия си сезон беше в борбата за титлата заедно със съотборника си Хил. Спечели шампионата във втория си сезон къде Шумахер не пропусна да го удари но за разлика от Хил 94 Вилньов успя да закара повредения болид до финала. А и да не беше го закарал 97 година Шумахер завърши сезона с една голяма НУЛА (0) и пак Вилньов щеше да е шампион а ти недей да се сещаш кой е бил гледам че бавно запомняш и бързо забравяш вече на тая възраст.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ся... Във Ф1 има два вида състезатели - Михаел Шумахер и всички останали. И причините въобще не са сам о в титлите и рекордите, ами и в начина на работа на пилота - с екипа, с инженерите, с феновете, ако щете. Шумахер не просто е най-добрия пилот, далеч пред всички останали по спортно-технически показатели. Шумахер изграждаше отбори. Още в началото на кариерата си стана два пъти шампион със шевна машинка. Когато отиде във Ферари, Ферари нямаха титла от дваесе и незнам колко си години. Какво стана после, всички видяхме. Ако искате да знаете за големите, питайте големите! Ами питайте Рос Браун - най-големия гений на Ф1, кой е най-добрия пилот! И други спортове имат подобни легенди - Арнолд Шварценегер не е най-якия и най-мускулест културист в историята. Ама е най-великия, защото като кажеш културизъм, първо за него се сещаш. И е единствения културист, за когото ще се сетят тези, които не се интересуват от този спорт.

jdd@
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Браво. Много точно и добре казано.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Еййй, като се почне с тези категорични обобщения и мерене на пишки, направо ми се доплаква... Разберете, маргинализирането и кардиналните обобщения НИКОГА, ама НИКОГА, НЕ СА ОБЕКТИВНИ! Ами, по твоята логика, дай направо да я закрием Формула1, защото така или иначе само Шуми е единствен, уникален, непобедим и непреходен във времето... Вездесъщ - Господ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами, по твоята логика - да спрем да живеем защото има ... Господ ?!

Randall_Zwinge
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Намери някой, който не гледа Ф1! Може и да е жена ти, стига да не те е слушала като крещиш, докато гледаш. Накарай го да ти каже името на един пилот от Ф1! QED.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дрън дрън Ярина пак глупости къде с лопата да ги ринеш. Пичове поне в ерата на интернет е недопустимо да се излагате като кифладжии без кифли> Шумахер спечели шампионата с Ферари след 20 годишна суша за ферари но го спечели на 5тата година след като ФИА наможи забрана за берилия и на мерцедес им гърмяха моторите. Така че няма как да е бил 5 години във ферари и да се е присъединил към тях кога от над 20 години са нямали титла, намали малко тия години. Отделно Бенетон хич не беше шевна машина а беше най нередовния болид на решетката фрашкан със забранена електроника и наказван също така защото е много редовен Хайде намалете я малко тая фенщина, моля. Инак Аделайда я помним как шевната машина влезе на пистата от чакъла едвам тътреща колкото да торпедира Хил.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Това,че Нико Розберг го би винаги ще тежи на досието на мангу.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нико Росберг биеше като тъпан Шумахер и то в сезони в които нямаше 7 оптадания или стартирания от последно място поради повреди с автомобила, както се случи с Хамилтън, за да могат Мерцедес да подарят една титла на германския Пилот на изпроводяк.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ферари бе по-стабилната кола. По-бавна, но по-нетрошлива. В другите отбори рискуваха много и от там хем колата бе по-бърза например на прави, хем от време на време се разваляше и отпадаха. Бяха на предела.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

кво ми го хвалите тоя нигер

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В Щатите се видя колко може негърчето с по-силната кола и с по-нови гуми ред була го остави зад гърба си и не му даде да диша дори а ако е в по-слаба кола направо ще стане като алонсо

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вилньов бе от тези, които случиха на кола в даден сезон. Но после и преди това не бяха никаква конкуренция. В годините на Шумахер, след Сена единствено накрая Хакинен имаше някакво постоянство. Докато Шумахер се бореше до края. Изключвайки когато след катастрофа си счупи крака и след връщането след 3 години, Шумахер ако не бе първи, бе втори, като на последното състезание още има шанс да стане шампион. Когато премина във Ферари, те бяха средняк. Но с много усилия се преборих да печелят титли. Като се говори, че Шумахер е помагал много за развитието на колата. Всеки друг негов конкурент изпъкваше поради добра кола за по една година, но преди и след това бе много назад от него. Единствената постоянна величина бе Шумахер.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Шумахер не е помагал за развитието на колата. Шумахер и Рос Браун - двама гения, създадоха кола, която смачка съперниците. Не съм кой знае какъв фен на Шумахер (по принцип харесвам по-меките състезатели, а Шумахер си е един от най-бруталните), а мазните жабари направо не ги дишам, но фактът си остава факт.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Съвременните пилоти изобщо не могат да се сравняват с раните години на Шумахер и преди това! Сега се чувстват много по-защитени и свободни! Знаете как загина Сена - една грешка и не край на кариерата, ами на земния ти път! Сега пилотите почти не мислят, че това състезание може да им е последно. Сена, Лауда и Фитипалди винаги са сядали в кола с идеята, че може и да не се приберат!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

При Сена грашката беше в колата, а не негова. Резултатът за съжаление е както казахте.

Chefo77
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Факт - ВИНАГИ съм харесвал мъжкарите зад волана на болидите. Това е екстремен спорт, няма нужда от мухльовци. Сена и Прост се торпилираха като за световно, всички го приемаха за нормално. Сега не го пуснала кола при син флаг, той оревава орталъка ... И това не важИ само за Хамилтън, а за повечето от пилотите на пистата.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.