Ще достигне ли Хамилтън великия Шумахер? Пет рекорда, които все още делят двамата
Британецът вече подобри някои от най-силните постижения на Михаел
Обратно в новинатаКоментари - Ще достигне ли Хамилтън великия Шумахер? Пет рекорда, които все още делят двамата | Корнер.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Иван (нерегистриран)
Формула 1 беше интересна 90-те и началото на новия век... От 2010 я пускам само за шумов фон, защото няма нищо интересно и изненадващо с новите регулации!
goose
пак сравняваме ябълки с круши ... 1. Шумахер нямаше конкуренция за 5 от титлите си, просто нямаше друг достатъчно добър пилот в кервана, който да го конкурира. За разлика от него Хамилтън се бори с една камара от неговия ранг. 2. Всички бройни рекорди - по времето на Шумахер стартовете във формулата бяха 12 годишно. Тази година стартовете са 22. В пъти по-лесно е да постигнеш новите бройни рекорди, съответно тежестта им е много по-ниска Колкото и да не го харесвам като човек заради гадната му игра на пистата спрямо останалите - Шумахер остава на едно ниво със Сена и Фанджо, рекордите им са недостижими при равни други условия.
Живко (нерегистриран)
Никога . Шумахер е мъж, а хамилтън е мухльо.
ники (нерегистриран)
съгласен на 100%, но пък е по-изтощително с толкова много състезания... а и би трябвало да са по-изравнени колите в момента спрямо преди..
да бе да (нерегистриран)
жика, ти нещо не си в ред
факт (нерегистриран)
голям е люис и те първа ще го осъзнаваме повече. може само да се радваме, че сме съвременици и може да го гледаме.
х (нерегистриран)
ще го задмине - това е повече от ясно.
що за въпрос? (нерегистриран)
Шуми не се състезава отдавна. Хамилтън е на линия.
г (нерегистриран)
с възрастта интереса минава към сапунки и сериали
така, обаче, (нерегистриран)
Фанджо е карал с една ръка и един крак, другото по скоростни лостове и педали, риск за живота - огромен. Шофьор / Автомобил - 50/50 или 60/40. Шумахер беше страхотен пилот и винаги се е борил със зъби и нокти, с позволено и непозволено, в бих казал добра конкуренция, на Сена, на Хил, на Алонсо, и тн. забравих ги вече, също със значителен риск за живота, Шоф/Авт - 40/60. Колите бяха все още "вафлички" и се трошеха на поразия. При Хамилтън отношението вече е 30/70 и т.н. Почти съм сигурен, че всеки средноинтелигентен човек да хванеш, за един месец и ще се научи да завършва същите състезания в прилично време, толкова за това "чудо" Ф1, въпросът е как се "докопващ" дотам??? Следващ състезател след тях може и десетина титли да спечели. Ф1 е субективен "спорт", затова и не го гледам от много години. Лъскави реклами и пране на кинти от кой ли не. Хамилтън, Фетел, някакви дето си мислят че са голямата работа, поизпрали с милиардите на куп инвеститори без дори и да се замислят (ако могат въобще).
333 (нерегистриран)
Дори Хамилтън за задмине Шумахер в статистиките, никога няма да бъде Шумахер. Той беше феноменален. Никога няма да видим борбата, изпреварванията и пилотирането, особено по време на дъжд на Шумахер. Да не говорим, че сега правилата във Формула 1 са такива, че ти трябва най-мощният болид и въртене на обиколки, ако не направят грешка в бокса, както стана на последния старт.
Steffen (нерегистриран)
Има и още един рекорд, до който дори Хамилтън може да не стигне - брой поредни титли. Шумахер направи 5 поредни. Фетел има 4 поредни. А Хамилтън е с 3 поредни.
Редактор (нерегистриран)
През 20100 година робота формулчо ще има 1000 победи и 100 титли ,
Име (нерегистриран)
Ф1 е най-изкуствения от всички моторни спортове.Спорт, в който качеството на на колата е 70% гаранция за победа ,а качествата на този,който седи в кокпита-30%.Като прибавите,стратегии,спирания,работа на екипа и какво остава да доказва пилота,почти нищо,просто да не прави грешки като се върти в един кръг 70 пъти. Още навремето,дори Прост и Сена не можеха да станат световни шампиони,ако нямаха най-добрата кола,а тогава нямаше дозарежданията с гориво и престоя беше само за смяна на гуми.
Петър (нерегистриран)
Опитва се Хамилтън, но дали един друг Шумахер няма да го спре?
Handel (нерегистриран)
Да не го достигне по това каква отрепка като човек е Шумахер.
чичо на 62 (нерегистриран)
Прав си Ванка...,но леко корегирам ...някъде ДО към края на '90-те...Защото аз ги следя още от 1973-та...а и Шуми ,след Сена ми бе любимец... А днешната F -1 не е тази която бе преди 20-30-40 години...Качествата на пилотите ...тоже...Един от нас бе споменал ...30 % зависи от тях ...Аз ще го смъкна поне двойно....10-15%. Запален съм по този спорт, дори имам 13 старта на рали у нас в началото на '80-те и почти се разминах с Формула"Естер" - шампионат на соц.страни -двигатели на "Лада" -1600...изцяло на механика и без никакви електронни асистенции и съм наясно ,че не само качествата на спонсора са от значение,като материално-финансово участие ,но и тези на механиците и най-вече...пилота ,който ще влезе в нея .
Мм (нерегистриран)
Ако всички караха еднакви автомобили,нямаше да говорим нито за Шумахер,нито за Хамилтън.90-те години,Уйлямс и Макларън бяха с активно окачване и антиприплзващ дифепенциал,а другите тимове не можеха да ползват тези екстри.
Kalin
С всяка изминала година фактора състезател намалява за сметка на автомобил.Така че база за сравнение няма.Ако всички се сътезават с еднакви коли бих го разбрал но така...не.Преди да станеш шампион се искаше бая повече умения от сега.Затова и формулата стана безинтересна с годините.Квото и да променят докато не оправят това съктезателя да е на предно място а не колата нищо няма да се промени.Негъърчето просто има късмет да има най добрата кола във момента и затова печели не щото е добър.
Йори (нерегистриран)
То щото титлите на Шумахер с Ферари бяха нещо по-различно. Или тези на Фетел. Винаги шампиона във Формула 1 е седял в най-бързата кола. Или ако е нямало доминация - в една от двете или трите най-бързи. Този аргумент за колата пред състезателя е нищожен.
Йори (нерегистриран)
Не знам защо така лесно се забравя грубо агресивния стил на Шумахер, с който той изтласкваше съперници от пистата или направо се удряше в тях, за да не станат шампиони (справка - Хил и Вилньов). Точно заради неговия агресивен и рисков стил на пилотиране от ФИА толкова сериозно затегнаха правилата за поведение на пилотите на пистата. Защото накрая щеше да стане така, че не най-бързия пилот, а този с най-здравата кола щеше да е победител. Верстапен наподобява много поведението на Шумахер от ония години с неговия камикадзе стил.
Баварец (нерегистриран)
Явно си далеч от времето в което живеем драги! Приличаш ми на един човечец, който срещнах преди 15 години, който казваше, че не разбирал, кому е нужен Интернет и защо изобщо сме се занимавали с това. Уважаеми, който е най-добре екипиран и който има знанията, той успява. Вече всичко се измерва в числа, а това, което ти очакваш е отдавна минало...
Баварец (нерегистриран)
Ей Фераристе, дай по-полека. На дъжд Шумахер беше много добър, но и рискуваше до лимита. Там беше разликата с него и Хакинен. И преди всичко, огромният технологичен скок, който Фиатчето направи заедно с Шумахер изцеждащ до край. Или на Хакинен не му стискаше толкова, а после и Макларън свиха бюджета. Простичко е и колата пак беше определяща....
Баварец (нерегистриран)
А гроздето киселоооо! Ей, що не се пробваш или си под средната интелигентност, а? Е чак такава глупост не бях виждал.... Тези момчета тренират от деца и живеят на извънземен режим, а Ганю за месец е готов. Обади се на Тото Волф, дай му CV, той е оправен човек, вместо да плаща на Хамилтън, с теб ще изкара луди пари.... Много е лошо га си неграмотен, но и с мнение
НАЙ
Григор с култово интервю от Мадрид: За победата над Ноле и един съмнителен хотел
Появи се нов голям фаворит: Ливърпул погледна към ниската земя за наследник на Клоп
Арсенал се развихри и вкара само пет на отчайващ Челси
Нов скандал с изнасилване във Висшата лига - задържаха тийнейджъри
Дилема в "Мерцедес": Операция "Верстапен" или да заложи на 17-годишно "златно момче"
Григор с култово интервю от Мадрид: За победата над Ноле и един съмнителен хотел
Увеличават буферните зони за ЦСКА – "Левски", билетите са в продажба
След поредно унижение в катастрофален сезон: Челси може да уволни Почетино още днес
Стадионът на "Левски" става общинска собственост
Дилема в "Мерцедес": Операция "Верстапен" или да заложи на 17-годишно "златно момче"