Тричасово заседание след спорове редовна ли е победата на Верстапен

FIA не наказа холандеца, въпреки че разгледа обстойно изпреварването на Леклер

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само дето коментара беше на Верстапен.....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Верстапен избута Льоклер и ако ударът не беше гума в гума, то щеше да стане мазало и двамата да отпаднат. Изключително безотговорно поведение на холандеца, още повече, че беше с по-запазени гуми и щеше да изпревари французина така или иначе. Но не биваше да го прави по този начин и да застрашава живота и на двамата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

От доста години Верстапен е доста нагъл холандец на който всички са му виновни, но тук за пореден път ФИА се гаври с Ферари!!! Но ревльото победи това е факт...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всеки,който попречи на Хамилтън да е първи се наказва.Така че формула 1 е ясна и победителят също.Безинтересно състезание.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

От другия сезон болизите да са оборудвани с броня и шипове - като колесниците, за да набюдаваме блъскащи се колички. Така поне ще са ясни правилата, който остане на трасето печели

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И във Формулата започнаха да нагласят резултатите. В кадрите от кокпита на "победителя" в 48 и 49 секунда ясно се вижда, че докато е завил на дясно и е с устойчива траектория а колите са много близо и успередно една до друга, той връща малко обратно, т.е. наляво. По този начин предизвиква контакта между гумите и изтасква другата кола извън пистата а той заема нейната траектория. Това е провинение (pushing another driver out of the track) и се наказва. Но явно във FIA са броили други доказателства.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абе неговата траектория. Нали трябваше да се оставя място на другия пилот, а не да се избутва от очертанията на пистата. Ако се спазва едно правило - трябва да се спазва а не да се тълкува всеки път. Безспорно Макс беше по-бърз и щеше да изпревари Льоклер. Това и показва тъпотията на тези правила.

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.