Коментари - "Уилямс" някога побеждаваше Сена и Шумахер, а величието започна с парите на Бин Ладен | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Бразилецът Айртон Сена да Силва не е мит, а истинска натурална ЛЕГЕНДА. С талант, хъс, умения. Той наистина е и ще бъде номер 1 за всички времена. Спецалният № 1 ЗАВИНАГИ.

Имаше един лаф навремето -плаща като арабин! НАй добри платци!

Да, тия убиха Аертон Сена.

Миналия петък получих $ 28755, тъй като съм без работа, искам да запазя проучването си, затова работих усилено миналата седмица и спечелих $ 19500. Предоставям на моите приятели и приятели да свършат тази работа. изучете този уебсайт, за да вземете допълнителни факти .. www.Smartlife3.com/

Мисля, че Рон Денис и той има вина за случилото се със Сена. И за това отбягва да говори за него. 1993 г. след сезона Денис не е позволил на Сена, да се присъедини към новият си екип и да подготвят колата заедно. След това Сена разбира, че е изигран от Уилямс. Започва да крие от журналистите истинското състояние на колата. При един от тестовете задното окачване се проваля, Нюи казва ще сложим един, два листа още и готово. В ГР на Бразилия Сена се завърта поради поредното счупване на задното окачване, за да не издаде проваленият си избор на екип Сена казва това беше моя грешка. На следващото ГП Пасифик Хакинен удря Сена и той отпадна. На следващото ГП Сан Марино Сена загива в подпорната сена на завой Тамбурело. Освен стреса от злополуката с Барикело, последва и смъртта на Роланд Ратценбергер, но най-шокиращото изглежда за не го е било и отношението на Рон Денис които е отвърнал поглед когато Сена е искал да го поздрави на Имола. Според италиански познат и фен на Сена следвал го неотлъчно от 1987 г. Казва: Той поговори с нас, но беше скептичен като заяви, че предното и задното окачване на са наред, но трябва да се кача. Това са едни от последните му думи. Преди да се качи в колата за последно. Почивай в мир ШАМПИОНЕ.

Голямата грешка на Уйлямс е че не задържаха Бмв, като доставчик на двигатели, първият и единствен, който разви 20000оборота в минута, както и че изпусна Хуан Пабло Монтоя

Ерата от турбо към атмосферни мотори не беше добра за Франк и Сена. Без електрониката която помага на днешните пилоти Сена не успя да се справи с по слабият Бенетон на Шумахер. Сена е седял с часове да гледа Шумахер на трениривките му. А Монтоя беше един от многото не шампиони.

.

Мартина, Сена беше ГОЛЯМ пилот, но и голямо куче португалско. Няма да забравя колко курвенски номера напеави на съотборника си Ален Прост. И след турбо ерата ходеше да гледа как Шумахер излиза от завоите, защото колата без турбо не е кола с турбо. Така че не е май великият а и най велик не може да има. Аз лично много харесвах Жил.

бмв и формула 1 .....абе момче ти май не си гледал изобщо формула в живпта си ии не си и чувал ,че бнш са тези които са най зле от всички участвали някога в тази надпревара. само бг тъмнозелн си мисли,че бмш е нещо. добре,че сакопирали навремето британска колица за да направят нещо.

До 1960 г, Англичаните можеха да одтидат, да убият някой богат АРАБИН и да му вземат априте и нефта.. Само направиха ГРЕШКА, че напуснаха Азия и Африка, без война.. А тия араби, явно искат с ПОДКУПИ да завземат и самия център на Империята- Великобритания.. Поп Кръстьо и Стефан Стамболов взимаха ПОДКУПИ от Илсямиститие- Османци- турци, за да им продадат България.. И затова ПРАВИЛНО ги убиха тия Предатели.. А Васил Левски и Христо Ботев убиваха богатите араби и ползваха Парите им за Освобождението на България. Левски и Ботев са Герои за България.

Чичо,хъката или там какво си се писал?Говоря за двигатели ,за нищо друго!Понеже поназнайваш нещата да ти пропомня ,че Монтоя с такъв двигател редовно се подпираше на Шумахер,та дори и го побеждаваше!До скоро Монтоя държеше рекорда на Монца с такъв двигател и шаси с проблеми и обуто с гуми с грайфери,дали съм ясен чичо?

Няма да забравя поклонението в Сао Пауло, имаше поне един милион бразилски фенове на погребалната церемония. Сена е легенда.

Само да обясня на разбирачите от Formulа 1 това не са серийни автомобили. Това са "картинги". Така, че не вкарвайте BMW в тази схема. Едно е да правиш автомобили за масите, друго е да правиш състезателни автомобили. Двете са коренно различни. Единственото общо е, че горят бензин. И да Сена, Прост, Шумахер и редица други пилоти са едни от най-добрите защото работиха за да направят това което е сега формула 1 , а не блееха.

Хахаха, Сена не можел да кара с атмосферен двигател, ти изобщо гледал ли си Ф1

ti vse edno kazvash Lamborgini i F1 ,taka li rarzbiracho..ili moje bi te ne sa bili vuv F1?

a tozi petuk shte poluchishedin po-roshav

tvoeto mnenie ne e mirodavno .na negovata arogantnost i visokomerie ti hus li mu kazvash?