17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако трябва да се каже с малко думи печели този където са вложени многото пари. Спорта стана състезание между пари.

От тези 92 победи и половината не са му извоювани а са печелени от началото до края, а Шуми имаше доста интересни извоювани победи, като изключим само един сезон с доминацията на Феррари

Абе Мерцедеса си е талантлива кола! Ама е важно и спрямо стила на кой пилот се настройва и гради тази кола! Иначе формулата загуби състезателния дух на миналото,сега гледаме компютри на колела и натискане на копчета!

Този път доминацията съсипа спорта и това което различава сегашната доминация е това, че новите собственици на спорта не знаят как да го управляват. Почти във всеки период в спорта сме имали доминация на един екип, при дадените правила. Хирата които управлява ха спорта, добре съзнава ха, че малко или много те могат да на клонят везните в полза на един или друг отбор. Дерари бяха създали убийствен тим края на 90те и началото на новото хилядолетие. Доминацията обаче беше вредна за всичко, дори за тези които печелят. Затова правилата бяха сменяни брутално, както през 2002, така и 2004, 2013, само и само да се сменят победителите. Но трябва да познавате спорта за да го осъзнаете. Формула 1 е сложен като всеки спорт, а техническата му част от огромен океан от знания и комплексност.Успех. А ако имате желание, прочетете "Total Competition" на Рос Браун, човека на който се дължи успеха на Мерцедес, изгонен от отбора за сметка на глупака Тото Фолф.

Всъщност няма никаква въпросителна. Термина "доминация" или още тотално, смазващо превъзходство е събирателен и включва в себе си всичко - един идеален модел на работа и продуктивност от страна на отбора и постоянно представяне на супер ниво от страна на пилота. Случва се постоянно в спорта, случвало се е и във Формулата. Вярно, от 2000 г. насам има предпоставки за по-продължителни доминации - Шумахер, Фетел, сега и Хамилтън. Но това е бизнес моделът в управлението на спорта. Големите инвеститори се интересуват от дългосрочни перспективи. Въпреки това ролята на спортиста не може да бъде принизявана и Верстапен не го и прави. Всеки може да печели победи с Мерцедес, но едно е да спечелиш три - четири кръга, съвсем друго е да станеш световен шампион. Не бива да забравяме, че във Ф1 се състезават най-добрите пилоти в света и разликите между тях са малки. Сигурен съм, че при календар от 20 състезания на сезон всеки от сега действащите пилоти ще спечели с Мерцедес. Това е целта на отбора и говори за добре свършена работа. Но освен от победи отбора се интересува от титли. Колко от сега действащите пилоти ще спечелят половината състезания с тази кола? Трима, евентуално четирима. Това е ролята на пилота.

Голям зор беше да съсипят формулата от времето на Шумахер. Тогава имаше зареждане, различни марки гуми, смяна на стратегията с гумите... После решиха да правят глупости и ебаха мамата на Ф1. Днес кога ще видим един пенсионер като Менсъл световен шампион? И кога щеше да се уреди един кюмюрджия да стане световен шампоан?

След напускането на Шумахер не гледам Формула 1 Или с две думи. Дреме ми на дедовия...

Ако това беше вярно Ботас щеше да взима победи на Хамилтън, но това не се случва.

Макс го е казал достатъчно ясно и вярно.Люис е почти безгрешен и е по-добър пилот от Ботас,но Ботас определено не е по-добър от Верстапен и въпреки това е пред него в точките.Всщност Хамилтън и Верстапен са на едно ниво.

Само дето още от едно време има традиция от бокса да нареждат на втория пилот на отбора да си жертва победата и да пропусне първия, за да му се осигурят нужните точки за титла, оттам парички от реклами и т.н. И Ферари го правеха тогава.И Мерцедес с Култард и Законен. Тогава поне имаше и битки между Шуми и Хакинен(а и срещу Култард) А сега имаме само един Хамилтън като Лудогорец у нас.

Да гадно е да знаеш,че няма да станеш първи.Просто Верстапен попадна в лош момент.но Мерцедес доста време се мъчи докато стигне до това превъзходство.И мисля че Хамилтън дори да караше ред бул пак щеше да бие Верстапен.Просто е много много добър.

А дали колата на Мерцедес не е по-добра, защото имат пилот, който знае ,какво и как да казва на механиците, който разбира и упътва, а не просто да върти геврека ;) Повечето случаи добрата кола е резултата от техническите умения на пилота и добрата комуникация..Изключение беше Фетел, който направи 4 титли на база на уменията на шефовете на отбора...

който да прави кола младежо! Не знам защо се тиражира постоянно този виц. Има хиляди технически средства и начини за комуникация, които казват в пъти повече от най-добрия пилот във всяка една секунда от състезанието или колкото там е минималното време за трансфер на данните. Или ти си в ерата преди ВСВ?

не върти муньо, всичко се прави от бокса ! Абе ти за формула 1 ли говориш или за WRC?

Многознайковци сте всички. Тогава няма нужда от инженери. Механици и пилот и производство и готово. Ако Мерцедес не е доминиращ а всичко е дело на Хамилтън защо са все първи и втори? Вярно е че пилота (на английски думата е шофьор) е важен и може да помогне но всички тези приказки са силно преувеличени. Пилота участва в настройките преди състезанието но ролята му в конструирането и нищожна. Знам, че ще има много които да оспорват, само ще ги попитам кой от тях е бил в падока на Ф1 по време на състезания, колко пилоти познава и като ходи на море ползва вила на пилот от Ф1 на Ривиерата?

На кой пилот ползваш вила?

Ти пък щото си бил там и си много вътре в нещата.

Кретена Макс Верстапен явно не е чул, че главен виновник за доброто представяне на колата е най вече пилота, който я кара и дава идеи на инженера си как да направи колата много по добра. Всички отлични пилоти са го правили, само макс не го знае.

НИКОГА няама как главния виновник за победата да е пилота освен ако не карат всички с еднакви автомобили като в НАСКАР. Тогава ще има надпревара на пилоти. Сега има надпревара на технология. Автомобилн атехнология. Винаги е било това Формула 1, и ако още не си го разбрал, смении просто канала

Пречи ли някой на Ред Бул да си свършат работата като в Мерцедес?

ОЧЕВАДНОТО,което всички виждаме!

Ако има все още зрители да гледат, останалите като мен прочитат по нещо и им е ясна работата.

Гроздето е кисело, промърморила лисицата и се отказала да скача нависоко, за да стигне лозата... Та и този комсомолец с пламтящ поглед и преиграване в амбицията си...

Идиот!