В месеца на любовта, който е изпълнен и с множество спортни емоции, efbet подарява 28 тенис ракети на своите клиенти.

Като част от новата си кампания "До всеки истински играч, стои друг играч", една от най-успешните бетинг компании ще ви зарадва с 14 ракети за нея и 14 за него ще зарадва 28 щастливци, направили си нова регистрация.

Тенис ракетите от най-висок клас с марка HEAD, се раздават не само по случай празника на влюбените, но и започващия днес турнир Australian Open. Откритото първенство на Австралия винаги носи незабравими емоции за феновете на спорта, тръпнещи в очакване за завръщането на тениса на най-високо ниво.

На месеците без тенис официално бе сложен край, а Григор Димитров, Рафел Надал, Новак Джокович и останалите звезди отново ще ни радват със своите магически изпълнения на корта.

В претиода на Australian Open - от 8-ми до 21-ви февруари, всеки регистрирал се в еfbet ще получи своя шанс за страхотна тенис награда, с която да може да подобрява уменията си в любимия спорт.

С промокод 0214 за дамска ракета и 1402 за мъжка ракета, всеки новорегистрирал се потребител автоматично участва в томболата, в която има шанс да спечели своята награда - тенис ракета HEAD.

Играта се провежда във Facebook профила на букмейкъра, а томболата ще се проведе на 25-ти февруари, като коментар под този пост!

Пълните условия на новата игра може да видите в страницата на efbet, където на 25 февруари ще бъдат обявени щастливците, грабнали невероятните ракети. Имената на спечелилите също така може да видите и тук.

Международният бранд efbet съвсем наскоро отбеляза своята 30-годишнина, като можем да забележим присъствието на 30% повече бонус - релевантно с годините професионална практика на рожденика. През януари вече стартира мащабната кампания с едни от най-разпознаваемите лица в България.

Като генерален спонсор на родното футболно първенство‚ "efbet Лига" и редица други спортни федерации и имена, очаквано е операторът да избере български спортисти и звезди.

Главни действащи лица в рекламното видео и цялостната комуникация са Николета Лозанова, Ники Михайлов и Валери Божинов, като основен лайт мотив на рекламата е "До всеки истински играч, стои друг играч".

Кампанията, започнала с тийзър, е дело на една от най-успешните творчески агенции "Saatchi & Saatchi", а последвалите коментари и отзвук в интернет пространството (и не само) са доказателство за големия интерес и качеството на продукцията.

Предимно позитивно, шеговито, а дори и мотивиращо е въздействието, което предизвика 40-секундното видео.

"В материала има продуктово позициониране"