Задвижваният от Мерцедес - FW41, е първият "Уилямс", създаден от техническия директор Пади Лоу, и бележи сериозна промяна в концепцията в сравнение с предишните коли.
 
Лоу каза, че въпросните проблеми трябва да бъдат отстранени след Барселона. "Честно казано, стабилността в завоите е доста разпространен проблем, но при нас нещата са по-тежки".
 
Той допълни още, че ако успеят да се справят с това, ще могат да записват и по-добри времена в обиколките, защото другите аспекти на колата работят много добре. Също така обясни, че проблемите не се дължат само на един фактор, и че е нормално да има такива, когато някой отбор поеме по нов път на развитие на колата.
 
"Имаше много големи промени както в разработващия тим, така и по самия болид. Може и да отнеме време за развитие и усъвършенстване през сезона, та дори и през следващия".
 
Лоу все пак изрази пълна увереност в способностите на своя отбор. "Възможностите на Уилямс да измерват аеродинамичното представяне са едни от най-силните, които съм виждал. Имаме страхотен екип" завърши той.