Най-големите звезди на футбола често се обръщат към PR компании, които да ръководят каналите им в социалните им мрежи.
Липсата на достатъчно време или може би оригиналност, принуждава най-известните футболисти да разчитат на друг да им пише публикациите във "Фейсбук", "Инстаграм", "Туитър" и т.н.
Сред тези играчи е и звездата на Манчестър Сити Фил Фоудън, който снощи вкара победния гол за успеха над Борусия Дортмунд с 2:1 в Шампионска лига.
Победата прати Сити на полуфиналите, където съперник ще е миналогодишният финалист ПСЖ. Малко след края на срещата Фоудън се обърна към Килиан Мбапе в "Туитър" и написа "готов ли си?".
Оказа се обаче, че автор на заканата не е самият той, а компанията, която управлява социалните му мрежи. Той пожела публикацията да бъде свалена, но тя вече бе набрала популярност и негативни коментари от фенове.
Това не е първият случай, в който играч на Сити има проблеми с PR сътрудниците си. През 2019-а Рахийм Стърлинг побесня, след като с подобна публикация бе издадена тайната, че той ще носи капитанската лента на Англия в своя мач №50. След това трябваше да обяснява на селекционера Гарет Саутгейт, че не той е автор на публикуваното.
Бившият защитник на Манчестър Юнайтед и настоящ коментатор и анализатор - Гари Невил, призова играчите сами да управляват каналите си в социалните мрежи.
"Срамно е, че играчите не управляват връзката си с феновете и медиите. Трябва да мислят независимо", бяха думите на Невил. Те бяха породени, след като играчите на Англия написаха почти идентични съобщения след победата над Албания в световните квалификации.