На теория Ал Насър привлече суперзвездата Кристиано Роналдо, за да може той да жъне успехи на терена, но ситуацията е малко по-различна.

Появата на най-популярния спортист в света донесе със себе си и умопомрачителен скок в интереса към отбора, изразяващ в ръст на последователите в социалните мрежи.

Преди привличането на португалеца Ал Насър имаше 835 хиляди последователи в Инстаграм, а в момента тимът може да се похвали с 11,1 милиона души, които следят процесите в клуба.

Това е с много повече от всеки клуб във Висшата лига, различен от традиционния топ 6, в който са Сити, Юнайтед, Ливърпул, Арсенал, Челси и Тотнъм. Всъщност Ал Насър вече гони "шпорите", като разликата между двата клуба е около 3 милиона последователи.

Този ръст за саудитския тим не дойде с последователни стъпки, а напротив - съвсем спонтанно. Клубът и Роналдо споделиха един и същи пост на 30 декември, с който обявиха сделката. Самата публикация събра над 33 милиона харесвания, като това беше третият най-харесван пост изобщо в страницата на Кристиано.

Официалният туитър акаунт на Ал Насър, който използва арабски език, беляза ръст от 400 хиляди души и вече е следван от 3,8 милиона. Английската версия бълва по няколко поста на ден със снимки и новини за Роналдо, макар там последователите още да са "само" 900 хиляди.

Подобно нещо се случи с Ювентус след трансфера на Роналдо през 2018-а. Тогава "бианконерите" се насладиха на инжекция от 6 милиона нови последователи във всички социални мрежи.

Всички тези цифри са още по-впечатляващи предвид факта, че Роналдо дори не е дебютирал за отбора с жълти екипи. В момента той изтърпява два мача наказание, след като счупи телефона на малък фен на Евертън през миналия сезон.

Португалецът е изключително привилегирован заради огромния интерес към него в социалните мрежи. Той се радва на 531 милиона последователи, което е със 114 повече от втория най-следван човек в платформата - Лионел Меси.

Снимка: Getty Images

Тази многобройна армия в акаунта на Роналдо му позволява да заработва хиляди долари само с един клик. Неговите последователи са готови да го следват независимо каква е следващата му стъпка в живота или кариерата. Фактът, че Ал Насър толкова бързо изпревари по интерес клубове като Наполи, Интер и Аякс говори достатъчно.

Около 85% от публикациите на Ал Насър са свързани с Роналдо, което може и да не се харесва на утвърдените футболисти в отбора, но те тепърва трябва да свикват с новата обстановка.

Официалният дебют на португалеца най-вероятно ще дойде на 22 януари, когато Ал Насър приема Ал Етифак в Рияд. Ръстът в социалните мрежи на отбора на Роналдо ще стане още по-впечатляващ след първите му докосвания с жълтия екип.