Популярният производител и доставчик на спортна екипировка "Пума" получи сериозни критики заради серия футболни екипи.

През този сезон компанията сътвори съвсем нов вид екипи за отборите, които спонсосира и за които пороизвежда екипировката.

Серията екипи са трети за големи европейски клубове като Манчестър Сити, Борусия Мьонхендлагбах, Милан, Марсилия, ПСВ (Айндховен), Фенербахче и още.

Специфичното при тях е, че е изписано името на отбора между две дебели ленти и под него е спонсорът. На пръв поглед това не изглежда като нещо невероятно, но проблемът е, че я няма емблемата на отборите в горния десен ъгъл. 

Това е нещо традиционно за футболния екип, които до тази година винаги стриктно се спазваше от производителите. За сметка на това я има емблемата на "Пума" в центъра.

От компанията се оправдават, че логото на отборите е върху целия екип, но то е изобразено в по-минималистичен дизайн и почти не се вижда.

Новите екипи предизвихакаха и първия куриозен момент в световния футбол. На снощния мач между Фенербахче и Хелзинки Мухамед Гюмюшкая реализира за турците и опита да целуне емблемата на отбора си, но не я намери на екипа.

Като цяло феновете на всички замесени отбори са твърдо против логото на клуба им да не е изобразено на фланелките, независимо от иновативния дизайн.