Лео Меси става част от шоуто Супербоул чрез реклама за бира
Рекламодател на суперзвездата плаща 14 милиона долара за 60-секунден клип
Футболната икона Лионел Меси ще участва в реклама на бира, която ще бъде показана на екран за пръв път по време на Супербоул LVIII. Това съобщиха от компанията за бира Микелоб Ултра.
Аржентинецът, който през миналата година премина в състава на Интер Маями от американската сокър лига, сега ще бъде представен и на местната публика, която се вълнува доста повече от играта с яйцевидната топка, на която казва футбол.
В рекламата, част от която вече бе пуснат като тийзър в интернет, Меси се появява на плажен бар в Маями и си поръчва бира, но барманката се изправя пред проблем, за да му налее.
За излъчването на рекламата по време на Супербоул бирената компания ще трябва да се бръкне с около 14 милиона долара за едва 60 секунди ефирно време, пише БТА.
Меси, който през 2022 година спечели световната титла с националния отбор на Аржентина, си партнира с бирената компания от 2020 година, а Микелоб Ултра ще бъде един от главните спонсори и на предстоящия това лято турнир Копа Америка, на който "гаучосите" ще трябва да защитават трофея си.
Тазгодишното 58-мо издание на Супербоул ще се проведе в Лас Вегас в нощта на 11 срещу 12 февруари. Това е най-гледаното телевизионно събитие в САЩ и ежегодно е наблюдавано на живо от около 110 милиона души в страната. Участниците в мача за титлата в Националната футболна лига (НФЛ) ще станат ясни тази неделя, когато са финалите в двете конференции. В Американската конференция съперници са Балтимор Рейвънс и настоящият шампион Канзас Сити Чийфс, докато в Националната конференция титлата ще си оспорват Сан Франциско 49ърс и Детройт Лайънс.