Футболният "Левски" се похвали с нов рекламен партньор. Чрез официалния си сайт "сините" се похвалиха, че са подписали договор с веригата игрални зали "Luxor".

Параметрите на рекламния договор не се разкриват, но е пределно ясно, че той няма как да реши напълно сериозните финансови проблеми с клуба, настъпили още през месец февруари.

Все пак всеки договор е от полза, както призна мажоритарният собственик Наско Сираков в интервю пред "Дарик Радио" вчера.

Въпреки усиленото търсене на спонсори от страна на ръководството в последните месеци, до този момент единствено друга компания от хазартния бизнес рекламираше при "сините", а почти всички рекламни пана на "Герена" стоят празни по време на мачовете.

При всички положение, всеки допълнителен лев е в помощ на клуба на този етап, в който обявяването на несъстоятелност продължава да стои на дневен ред.

В последните месеци основна заслуга за оцеляването на клуба имаха феновете, но за всеки е ясно, че за да продължи нормалното си съществуване, Левски ще трябва да се сдобие с генерален спонсор, какъвто на този етап липсва.