"Левски" има нов рекламен партньор. Това обявиха "сините" на официалния си уебсайт. Става въпрос за германска фирма, която е описана като един от най-големите производители на картофен чипс и снакс в Европа.

Столичният тим търси всякакви варианти за оцеляването си, защото както е известно, многомилионната сделка с Джоузеф Диксън пропадна. Странният британски бизнесмен първо постави ултиматум на "Левски", а след това едностранно прекрати преговорите и сега Наско Сираков и останалите шефове на "Герена" продължават да се борят за спасението на клуба.

Ето и официалната позиция, свързана с новия партньор:

""ПФК Левски" подписа договор с нов рекламен партньор - един от най-големите производители в Европа на картофен чипс и снакс - Lorenz Snack-world. Най-популярните марки на немския производител с над 130 годишен опит са чипсовете Crunchips и картофените пръчици Pomsticks.

От 1 юли до 31 август при покупка на един от продуктите с марки Pomsticks или Crunchips може да донесе страхотна награда - топка с автографите на футболистите на "Левски", 10 Златни членски карти, 20 Сребърни членски карти, 65 ваучера за Официалния магазин на "ПФК Левски" на стойност 100 лева, 300 топки с логото на "Левски", 20 пуфа, 10 тонколонки и джага-хладилник. За спечелването на една от 427-те награди е необходимо само да бъде регистрирана касовата бележка при закупуването на продукта на https://www.lorenz-promo.com/"