На специална пресконференция Левски обяви началото на своят кампания "Левски е вечен".

Капманията е инициирана от привържениците, с подкрепата на ръководителите в лицето на мажоритарния собственик Наско Сираков, изпълнителния дикретор Иво Ивко и спортно техническото ръководство в лицето на Станимир Стоилов.

Разбира се, че предвид много тежката финансова ситуация в клуба, основната цел на кампанията е да въвлече феновете в издръжката му по различни форми.

Голямата цел е таза кампания да даде и старт на на идеите за фенско сдружение, което един ден да получи мажоритарния дял акции и клубът да стане собственост на своите фенове.

Кампанията "Левски е вечен" има за цел чрез различни начини да накар феновете активно да подпомагат клуба, доста по-организирано, от начина по който нещата се случваха до този момент.

Освен дарения чрез различни платформи, виртуалните колекционерски билети преди всеки мач, както и самото физическо присъствие на стадиона за мачовете от Първа лига са основните начини феновете да помагат.

Крайна цел като сума в левове няма, но от клуба се надяват, че тази кампания ще осигурява някакъв месечен минимум в издръжката на клуба, който да отива за най-належащите разходи, независимо дали те са текущи плащания или стари задължения.

По повод старта на кампанията мажоритарният собственик Левски - Наско Сираков, сподели:

"С привържениците на Левски сме провели десетки разговори. Търсили сме най-доброто за бъдещето на клуба. Заедно стигнахме до извода, че трябва да възродим нашия любим клуб. Тук сме да заявим, че искаме да направим първата голяма стъпка с привържениците.

Можем да минем през тежки времена, но винаги ще имаме подкрепата на феновете. Аз съм пазител на акциите. Аз не съм вечен, Левски е вечен. Моята задача е да намеря друг пазител на тези акции. Няма по-добър пазител от огромната маса от привърженици на този клуб. Тук не става въпрос за цифри, за пари. Колкото повече фенове повярват в това сдружение, толкова по-добре за клуба.

Искам да кажа още нещо, с което да завърша. Искаме колкото може по-голяма представителност да има, когато се стигне до това сдружение. Първият член на това сдружение ще бъда аз. Там ще влязат съпругата ми, дъщерите ми. Пътят на Левски е най-правилният, ако пазителите на акциите бъдат привържениците".

Повече информация за самата кампания внесе изпълнителният директор Иво Ивков, който заяви:

"Днес даваме старт на кампания, която се надявам да е най-силната. Която да даде началото на възраждане на един нов и велик Левски. Кампанията е с име, избрано от привържениците на клуба. Самото име дава послание. Заставам с чисто лице и самочувствието пред вас и ви апелирам да участвате. Напълнете стадиона физически на всеки мач. Ще разчитаме и на онлайн билетите. Това само по себе си е достатъчно да изкупим стадиона - 17 000 места. И то още на мача с Пирин, на който входът ще бъде свободен.

Мислим как да надградим и да върнем клуба там, където му се полага. Извървяхме доста дълъг път. Освободихме петима състезатели. Мисля, че дадохме пример как може по един интелигентен и приятелски начин да вземаме решение с нашите футболисти, които за момента не са нужни на спортно-техническия щаб. Разделихме се без каквито и да е последици за клуба. Имах щастието да бъда четири дни в Турция с нашия нов отбор, след като е минала голяма част от подготовката. За първи път казвам, че съм изключително обнадежден от начина по-който изглежда отборът. Непримирим и млад отбор, който се опитва да играе модерен футбол. Рано е да обещаваме резултати, но мисля, че сме на правилния път. Хората няма да участват и да хвърлят от оскъдните си средства в една бездънна яма. Ще хвърлят като гориво в един работещ двигател".

На масата до ръководители бяха представителите на трите най-големи организирани фенски групи - Тръст "Синя България", "Утрас Левски" и Национален клуб на привържениците.

Зад тях обаче са всички фенклубове от страната, като кампанията и основните неща по нейната организация са направени именно от феновете.