През лятото на 2021 година Джанлуиджи Буфон се завърна отново в Парма - отборът, където започна неговата футболна епопея.

Тогава Буфон беше облечен в тениска с логото на популярния комикс персонаж Супермен, което изобщо не е било случайно.

От ръководството на клуба са искали да внушат, че Буфон е непобедим, както е популярният анимационен герой. Тази маркетингова провокация обаче има обратен ефект, въпреки че беше приета добре от феновете.

Американската филмова компания Уорнър Брадърс е защитила по съдебен път интелектуалното право да използва логото на Супермен.

От ръководството на Парма не са поискали разрешение от американците, както и не са платили необходимото авторско право за рекламната дейност, която са извършили. Това ще струва солено на клуба, като той трябва да заплати глоба в размер на 15 000 евро.

Последно време стана изключително модерно понятията за футбол и филмовата култура да се преплитат.

Миналата година Реал Сосиедад представи новото си попълнение Матю Райън, като вкара приятелска закачка с класиката на Стивън Спилбърг "Спасяването на редник Райън".