Реклама на гиганта за спортна екипировка "Аdidas" е довела до напрежение и напрегнати отношения в националния тим на Англия преди Евро 2024.

Информацията е на "Тhe Athletic", като напрежението, довело и до скандали е било породено от маркетинговата кампания, идолизираща Джуд Белингам като надеждата на цяла една нация и описваща го като единствения играч, имаш способността да донесе титлата на Острова.

Въпросната реклама бе пусната в навечерието на Евро 2024, като на фона на песента на Бийтълс "Hey Jude", Джуд Белингам е представен като идола, на който разчита цялата нация, включително и легенди като Дейвид Бекъм, Франк Лампар и Уейн Рууни.

Рекламата имаше огромен успех сред феновете, но според информацията на "Тhe Athletic", останалите английски национали не са останали особено очаровани.

За неагтивното отношение на неговите съотборници са спомогнали и медиите, които определяха непрестанно акцентираха върху звездата на Реал и го описваха като човекът, който може да направи разликата.

Твърди се, че основната вълна на недоволство е била от страна на тарторите в съблекалнята в лицето на Хари Кейн, Кайл Уокър и Деклан Райс.

Самите те усещали, че Белингам не поема отговорността, която медийният му образ предполага и е твърде периферен като роля в съблекалнята, макар никой да няма съмнения в уникалните му качества на футболист.

Всички тези неща и неубедителни мачове през почти целия турнир са довели до откровенна непоносимост между някои от членовете на националния тим.

Това не е нищо ново за Англия. Макар и до днес да не е потвърдено, слухове от Острова твърдят, че преди 20 години, когато Трите лъва отново разполаха с пълен със звезди състав, в националната селекция е съществувало огромно деление на база клубна принадлежност.