Маркетинг и футбол: Барса ще играе Ел Класико с логото на рапър
Всичко това е част от рекламен договор
Барселона изуми не само своите, но всички фенове по света с новината, която обяви в навечерието на испанското Ел Класико.
Най-гледаното клубно дерби по света е тази неделя, а в него каталунците ще излязат със специално лого на екипите. То няма да е в чест на легенда или свързано с клубната символика, а ще бъде логото на американския рапър Дрейк.
Естествено, че причината е изцяло финансова, като действията на каталунците са свързани с огромните суми, които клубът получава от своя основен спонсор - платформата за музика "Spotify".
Като част от многомилионния договор, Дрейк е първият изпълнител, чието лого ще грейне на легендарното червеносиньо райе на Барселона.
Рапърът е популярен като огромен фен на футбола, като често може да бъде забелязан да позира с някои от най-големите звезди, а освен това често присъства и на топ дербитата от Стария континент.
Логото на Дрейк е бухал, като именно то ще грее на екипа на каталунците в неделя от 17:15 наше време, когато е Ел Класико срещу Реал.
А какво предстои в целия кръг на Ла Лига вижте тук >>>
@Drake
— FC Barcelona (@FCBarcelona) October 14, 2022
First artist to hit 50 billion @Spotify streams. First artist to share the @FCBarcelona shirt. pic.twitter.com/cBiHjge5FG