Наоми Осака вече има свой собствен герой в комикс.

Този изключително популярен жанр в Япония не спира да е част от културата на страната, като често в "манда" - както наричат комиксите там, "влизат" реални герои от живота на японците. Всички са луди по тях - и деца, и възрастни.

Наоми е голяма звезда в тениса, бе и на върха в ранглистата при жените, а сега е №3. Тя спечели последния турнир от Големия шлем за 2020-а - US Open, има още една титла в Ню Йорк и една от Откритото първенство на Австралия. На 23 години, това е основа за страхотна кариера поне за десетилетие напред.

На 28 декември обаче Осака ще се зарадва не на победа на корта, а на комикса "Недостижимата Наоми Тенкаичи", както е озаглавена мангата с нейно участие. Тогава той тръгва на пазара в страната.

Самата тенисистка сподели в Туитър анонса за старта на комикса, като написа:

"Израснах с манга и гледане на анимации, които бяха фундаментална част от детството за мен и сестра ми. Това е страшно вълнуващо за нас двете."

Сестрата - Мари Осака, е един от дизайнерите на комикса, както и с основна заслуга за героя на Наоми.

Споменатата анимирана тенис шампионка е с коса в цвят между розово и лилаво, с оранжева шапка, тенис ракета и постоянно усмихната.

"Това последното не може да се каже за сестра ми, когато играе", с чувство за хумор коментира Мари.

Осака е най-добре платената жена-спортист на 2020-а, изчисли наскоро "Форбс". Освен това тя се оказа и втората най-популярна в спорта сред дамите, като само Серина Уилямс остава пред нея.

С появата на комикса, очакванията са най-после да спечели сърцата и на сънародниците си. В Япония продължават да я приемат някак "не съвсем за своя" - тя е родена в страната от майка японка и баща - хаитянин, като е израснала изцяло в Ню Йорк. Считана за интровертна, далечна на японската култура и традиции, както и гледана с леко пренебрежение заради недоброто владеене на езика, който би следвало да е роден за нея, тя определено е по-харесвана и подкрепяна в САЩ и други страни, отколкото в тази, в която е родена.

Това може да се промени около Коледа, когато манда ще залее пазара в Япония и на Наоми ще се гледа по друг начин.