Азиатските и американски корени, както и симпатичният вид на Осака, комбинирани с младостта и таланта й, са истински джакпот за момичето от маркетингова гледна точка.

Японската тенисистка набира все по-голяма популярност и сред феновете, които не гледат този спорт.

Триумфът й на финала на US Open след победа над Серина Уилямс вдигна веждите на всички и я изстреля в орбитата на световните спортни звезди.

Скандалът със Серина Уилямс на финала допълнително популяризира Осака, макар и индиректно.

Мнозина обвиниха американката, че отвлече вниманието от шампионката с цирковете си на корта, но това може и да се окаже позитивен момент за Осака.

Снимка: Instagram

20-годишната Наоми ще подпише рекорден рекламен договор с гиганта за спортна екипировка "Адидас" на стойност 8,5 милиона долара.

Компанията ще счупи рекорда си за най-скъп договор в историята с жена-спортист.

"Адидас" вижда в Осака златното кюлче, с което да популяризира продуктите си в азиатския пазар.

В момента шампионката от US Open се подвизава на турнира в Токио, където стигна четвъртфинал. Предстои мач с Барбара Стрицова.