Кейтлин Кларк бе избрана под №1 от Индиана в тазгодишния Драфт на WNBA и все още няма изиграна минута като професионална баскетболистка, но след всички поставени рекорди в колежа, сега ще постави още един такъв срещу името си. 22-годишната американка подписа рекламен договор с Nike за 8 години, като за този период ще спечели общо $28 милиона, като междувременно ще се сдобие и със собствен модел баскетболни кецове.

Това е най-голямата сделка от рекламен характер в историята на женския баскетбол до момента. Останалите кандидати за Кларк са били Under Armour, откъдето са предложили повече пари на година, но за по-малък срок, Adidas ($24 милиона за шест години) и Puma (които са се отказали преди да предложат окончателна оферта).

Преди Индиана Фивър да я вземе с първия избор в Драфта, Кларк прекара четири години в състава на колежанския Айова и стана реализатор №1 в цялата история на университетския баскетбол (мъже и жени), като същевременно в два последователни сезона бе избрана за играч на годината.

В последните три години тя бе №1 в женския колежански баскетбол по точки и асистнеции средно на мач, а равносметката й за четири сезона в Айова е 28.4 точки, 8.2 асистенции и 7.1 борби в общо 139 мача (при 37.7% успеваемост от тройката).

Кларк обаче така и не успя да стане шампион, но в последните два сезона бе с основа заслуга за огромния интерес към женския спорт в САЩ, като се очаква популярността й да се пренесе и в професионалнaта сцена.