Коментари - 12 поредни за "биковете" във Формула 1. Верстапен отвя конкуренцията на "Хунгароринг" | corner.dir.bg

Коментари - 12 поредни за "биковете" във Формула 1. Верстапен отвя конкуренцията на "Хунгароринг" | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари 7

Stanko

По скучно състезание здраве му кажи.Фактът че Хамилтън спечели квалификацията припомня колко добър беше той преди в това упражнение дори с по слаба кола.Когато на бавна писта вторият е на 33 секунди и то макс не натискаше говори достатъчно за смазващото превъзходство на колата на ред бул.В началото на сезона не вярвах ,че ред бул ще спечели всички състезания до края.Сега вече изглежда сигурно.единственият проблем би бил Перес и Макс се ударят но Перес горкия не смее въобще да си помисли да доближи макс.Продължавам да мисля,че Перес и Верстапен не карат една и съща кола.

Карат, ама единия кара, другия се вози, има разлика нали

когато Хамилтън печелеше, неговата кола нямаше смазващо превъзходство ???

Stanko

Имаше разбира се.

Stanko

Глупости.Перес не е некадърен.Когато помогна на макс да стане шампион беше много по бърз.Сега редовно осира квалификациите а после на състезанието печели десет - петнадесет места...Какво става ли?Както с Даниел Рикардо:когато с макс се удариха след това Даниел отпадна девет пъти.Очевидно му бърникаха колата и той разбра и напусна.Перес победи два пъти тази година но после почна да се троши и също разбра но има цял сезон пред него.Каква мъка е.Ще го изгонят каквото и да направи но мисля ,че ще си намери отбор лесно-перес е добър пилот,много постоянен,не прави катастрофи при състезание.

Разликата в стила на каране и борбеността при двамата е доста различно.Макс кара всеки път на ръба на колата и това е стила му до като Перес се съобразява с гумите и командите от бокса.Шампион не се става ако слушкаш непрекъснато заповедите на хората от екипа защото те не са в колата и само Макс и Хамилтън правят това което мислят,че е най-добре а Хонда смаза мерцедес по всички показатели:)))

Факт е, че Хамилтън допусна голяма грешка на старта. Вместо да пусне Верстапен пред себе си (защото е ясно, че холандецът така или иначе щеше да го изпревари), за да може да запази вътрешната траектория в първия завой, затваряйки двете коли на Макларън след него, той се набра излишно и неуспешно, като по този начин позволи на Верстапен да го избута по външната траектория на завоя, което беше много добре използвано от третия и четвъртия, които успешно се шмугнаха покрай него, в отвореното от Верстапен пространство...