Звездата от Формула 1 Жан Алези продаде суперкола заради мечтата на сина си

Бившият пилот на "Ферари" е готов на всичко за Джулиано, който върви по стъпките му

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Azzzzzzz

аии горкия.. има ферари и трябвало да го продаде, какви бедни хора ..

Кой каза че Жан Алези е звезда от F 1 ??? Това е един посредствен карач с нищо запомнящо се

Този модел не се продава,поради три причини! 1.последният модел разработен под ръководството на Енцо 2.цената му ще се повишава с течение на годините 3.най красивото ферари 2.9 V8 битурбо 478к.с. 1100кг каква е тая мания на много бащи синовете им да приличат на тях?Всеки човек си е индивидуалност,остави го сам да се развива ,ама трябва да го ,,бутаме,, ясно е от резултатите ,че ферарито е продадено за халост...За две фамилии във Ф1 се сещам ,че синовете са догонили бащите- Хил и Вилнъов.Алези бе пичага дори и без резултати,просто тогава Ферари бяха зле,на върха стояха Макларън и Уйлямс

Към Хил и Вилньоф трябва да прибавим и Нико Розберг. Така или иначе общото между тримата е, че семейството им не е наливало баснословни суми, за да ги направи пилоти. Особено първите двама. След смъртта на бащите им семействата им никак не са добре материално. Но пък са могли да карат. Деймън Хил дори беше мотоциклетен пилот преди да влезе във формулите и то на доста късна възраст. Все пак трябва да признаем, че детето ако има доказан талант трябва да бъде поощрено.... Йос Верстапен бута сина си, но пък Макс е в пъти по-талантлив, а вече и с повече успехи от баща си.

Баща!

Алези беше един от най-слабите пилоти от края на 80-те и края на 90-те. От 202 състезания едва 1 първо място. Алези направи трибют в чест на Де Анджелис оцвети каската си с неговия дезайн. Беше приятел с друг пилот Елио де Анджелис по известен като джентълмен пилота. Но не се заблуждавайте с думата джентълмен при него е в смисъл от пилот който си плаща на отбора за да кара. Като той има едва две победи подарени му от неговите приятели Кейжо (Кеке) Розберг и Ален Прост (след като е хванат с пожижено тегло на колата и е дисквалифицаран след състезанието като така Де анджелес печели една от двете си победи). Друг негов приятел беше Нелсън Пике. А тайната която криеше Де Анджелис беше, че е гей дори беше наел личният си приятел като механик Лоуйс Рузи който след смърта на Елио казва, че болката му е огромна и безгранична и повече не се занимава с Формула 1 и автомобили. Той по-късно стана футболен менидър в Италия, но не поддържа връзка със семейството на Елио. Интересното тука, е че Елио отиваше на работа уж с “приятелка“ която беше обслужена от Пике, а Елио си тръгваше с Лоуйс. И докато през 1985 г. Елио беше 1-ви пилот брез финансите на своя баща и него интересуваше победата както той казваше за мен е важно да карам бърза кола, а не да печеля, дори е бил изненадан от думите на Сена които са, че се бори единствено за 1 място. Дори е ходил из падока и казвал него разбирам защо 1-тото място защо е толкова важно тук сме за да караме бързи коли поне аз съм тук за това. И докато екипа на Лотус се грижи за колата Де Анджелис като 1-ва кола, а Сена е втори пилот. Още през 1985 г. двамате се збиват в Лотус като Де Анджелис е казал не мога да го гледам, не мога да го понасям.

Безсмислено скъп, тузарски спорт е Ф1.Връзките и там са от съществено значение, а козваха, че те били патент на тоталитарното ни общество от близкото минало.

Алези и може би най-популярния и обичан пилот с една единствена победа във Ф1. Не мога да твърдя, че го знам детайлно като пилот, но го помня като "агресивен", който правеше шоу :)

Алези е популярен сред жабарите, заради италианския си произход, а жабарите са най-многобройните тифози на този спорт.

Жан Алези и Герхард Бергер бяха голяма двойка в Бенетон с Флавио. Ферари деяни на стара слава и това им пречи. Имаха успех с триото Шумахер, Росс и Тодт. Сега няма кой да вдигне отбора. Жабарите са добри в пастата, обувките и модата

малко спортни коли са правили през годините, и преди Шумахер и там кой си редил, Ферари си беше Ферари, той иначе защо да ходи там??? Вземи гледай Феарари срещу Форд, филма, да видиш какво е мнението на специалистите за марката, как се кланят и в Европа и зад океана. Ламборгини, мазерати, де томазо, ланча, ... а фиат прави колите на испания, полша, югославия, къде ли не, вкл. в сесесер, още карат прословутата лада с купе от фиат124. Отделно италианците правят военна техника, пушкала, хеликоптери, и т.н. Едни от първите инженери като Л. Да Вичнчи, са родени там. Сега може да са в криза последните години, но това си е нормално, винаги всичко минава през възходи и падения.

Само тези тримата ли бяха? Нямаше ли и други хора в катуна на Шумахер?

точно това трябва да направи. отървал се е от една купчина легендарно желязо :)

И бъди жив и здрав- най- големият успех !

Браво