Макс няма да сдава трона си без битка, триумфира в Япония за четвърти пореден път
Изключително майсторска победа за четирикратния шампион
Обратно в новинатаКоментари - Макс няма да сдава трона си без битка, триумфира в Япония за четвърти пореден път | Корнер.dir.bg
Коментари 11
Шанса на Верстапен е, че Норис и Пиастри повече се състезават помежду си, отколкото с него. Поне в началото на сезона.
че когото беше в Мерцедес, а и сега във Ферари, афропилотът е по-бавен от съотборниците си
Вчера и Норис и Алонсо признаха качествата на Макс,а такива суперлативи от противници във Ф1 трудно ще получиш.С равни или почти равни коли на този етап никой не може да бие Макс,гледаме къде са съекипниците на холандеца през годините...
Можеха да го пуснат под условие, че има 6-7 обиколки. Ако успее - добре. Ако не успее - връща позицията. Теорията за рисково изпреварване и катастрофа не е много издържана. Ако имат такива съображения, защо въобще се състезават за шампионата.
Поредна грешка на Макларън.Трябваше да пуснат пиастри който беше по бърз и можеше да отнесе макс.разликата между първи и втори е по голяма отколкото втори трети
Като цяло също мисля, че можеха да пуснат Пиастри, още повече , това можеше да се ползва в по-късен етап от сезона за отборни заповеди... Има обаче една друга страна. Пускането на Пиастри напред означава да го пуснат да опита да изпревари Верстапен. Може да стане, може да не стане... Изпреварванията на тази писта особенно за 1-то място са много рискуви и отбора рискуваше да спечели състезание в лицето на Норис (ако двамата отред се ударят) но да загуби точки за шампионата на конструкторите и разликата с Мерцедес да стане по-малка. Прекалено рано е за подобни рискове. Отбора в първото състезание вече загуби доста точки. Отделно и двамата пилоти на Сузука показаха висока скорост, но със склонност към пропуски. Играта на Макларън след вчерашния ден беше ясна от самото начало - сигурно състезание, в което да вземат възможно най-много точки с две възможности за победа: 1. В боксовете - където не се получи; 2. Прекомерно износване на гумите на Верстапен и опит да го изпреварят на пистата. Възможностите не са много. С бокса не се получи, не че имаше много опции, дори Ландо да беше минал първи, излизаше в трафик и нямаше да може да спечели предимство. Варианта беше да изчакат още малко, но беше рисково... Втората възможност Редбул я елиминираха като просто караха с темпото, което им позволяваше да си пазят гумите, а и самата писта не предполага агресивно използване на гуми. Така че, от гледна точка на шампионата и на отбора, решението да не пуснат Оскар напред беше може би по-правилното - подобен риск толкова рано в шампионата ... не си струва...