Коментари - Макс няма да сдава трона си без битка, триумфира в Япония за четвърти пореден път | corner.dir.bg

Коментари - Макс няма да сдава трона си без битка, триумфира в Япония за четвърти пореден път | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
пн
вт
ср
чт
пт
сб
нд
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4

Коментари 11

Шанса на Верстапен е, че Норис и Пиастри повече се състезават помежду си, отколкото с него. Поне в началото на сезона.

Пиастри е по-добър от Норис и е много жалка тази отборна тактика на Макларън!

че когото беше в Мерцедес, а и сега във Ферари, афропилотът е по-бавен от съотборниците си

Той си е за пенсия вече, но нали си мечтае за 8 титла! Което няма да стане! Алонсо и той е за пенсия!

Вчера и Норис и Алонсо признаха качествата на Макс,а такива суперлативи от противници във Ф1 трудно ще получиш.С равни или почти равни коли на този етап никой не може да бие Макс,гледаме къде са съекипниците на холандеца през годините...

Можеха да го пуснат под условие, че има 6-7 обиколки. Ако успее - добре. Ако не успее - връща позицията. Теорията за рисково изпреварване и катастрофа не е много издържана. Ако имат такива съображения, защо въобще се състезават за шампионата.

Не е така хора, има писти, на които може, и такива на които не може.... Унгария е подобна писта, Монако също, тук на Сузука е по същия начин... изобщо не си струва риска !

Най добрият победи!

Stanko

Поредна грешка на Макларън.Трябваше да пуснат пиастри който беше по бърз и можеше да отнесе макс.разликата между първи и втори е по голяма отколкото втори трети

Като цяло също мисля, че можеха да пуснат Пиастри, още повече , това можеше да се ползва в по-късен етап от сезона за отборни заповеди... Има обаче една друга страна. Пускането на Пиастри напред означава да го пуснат да опита да изпревари Верстапен. Може да стане, може да не стане... Изпреварванията на тази писта особенно за 1-то място са много рискуви и отбора рискуваше да спечели състезание в лицето на Норис (ако двамата отред се ударят) но да загуби точки за шампионата на конструкторите и разликата с Мерцедес да стане по-малка. Прекалено рано е за подобни рискове. Отбора в първото състезание вече загуби доста точки. Отделно и двамата пилоти на Сузука показаха висока скорост, но със склонност към пропуски. Играта на Макларън след вчерашния ден беше ясна от самото начало - сигурно състезание, в което да вземат възможно най-много точки с две възможности за победа: 1. В боксовете - където не се получи; 2. Прекомерно износване на гумите на Верстапен и опит да го изпреварят на пистата. Възможностите не са много. С бокса не се получи, не че имаше много опции, дори Ландо да беше минал първи, излизаше в трафик и нямаше да може да спечели предимство. Варианта беше да изчакат още малко, но беше рисково... Втората възможност Редбул я елиминираха като просто караха с темпото, което им позволяваше да си пазят гумите, а и самата писта не предполага агресивно използване на гуми. Така че, от гледна точка на шампионата и на отбора, решението да не пуснат Оскар напред беше може би по-правилното - подобен риск толкова рано в шампионата ... не си струва...

Пък да го отнесе, да пробва да. Но трябват топки а и двамата от папая нямат такива.