Свежо попълнение: Новата испанска бира Madrí Excepcional вече и в България
Продуктът носи онзи неповторим дух на Мадрид - градски, прогресивен, креативен, динамичен
Изключително шоу за изключителна бира.
В това се убедиха стотиците гости, които имаха привилегията да присъстват на официалното и шумно стъпване на най-новата бира на бълграския пазар - Madrí Excepcional.
Тя кацна у нас директно от слънчевата столица на Испания, носейки онзи неповторим дух на Мадрид - градски, прогресивен, креативен, динамичен. Именно това е и слоганът на новия продукт - El alma de Madrid, а всички гости на събитието получиха шанса сами да се убедят в свежестта на новата бира, докато за доброто настроение се грижеха Прея, Мила Роберт и DJ Мартен Роберто.
Модерният премиален лагер обединява дългогодишно пивоварно наследство с иновативни технологии, като е плод на успешното сътрудничество между пивоварите на La Sagra и Molson Coors Beverage Company, които са представени в България от "Каменица" АД.
Испанската бира, чието име Madrí всъщност е начинът, по който местните произнасят името на града, е създадена през 2020 година и бързо се налага на пазара в Обединеното кралство, като бележи забележителна експанзия. Печели Злато на наградите International Beer Challenge (IBC) през 2021 г., както и сребро на Световните награди за бира през 2021 г.
"За нас е чест, че България е първата държава от Централна и Източна Европа, която ще има удоволствието да се наслади на Madrí Excepcional. Бирата е създадена в Tоледо, близо до Mадрид, уникален район в Испания, историческа пресечена точка на 3 различни култури. La Sagra e млада, иновативна пивоварна, която прави различни продукти и вдъхновява други да правят същото. Модерна лагер бира със светъл, златисто-меден цвят, гладка пяна, средна газировка, с аромат на цветни хмелови нотки, с балансиран, мек, изчистен и освежаващ вкус, със силно изразен малцов послевкус", похвалиха се домакините.
Гостите пък се запознаха с предимствата на Madrí Excepcional с тематично парти в типичния за марката червен цвят.
Основна част от представянето беше и присъствието на познатия от етикета на бирата образ Чулапо - представител на група хора от испанското общество през 19 век. Те се гордеели със своя град и били известни със своя жив и изтънчен стил на обличане и дръзко отношение.
Наименованието често се използва за обозначаване на хората от Мадрид и това чувство за начин на живот и отношение, което продължава да живее в града и днес. Именно те днес представляват хората на модерен Мадрид, пълни с живот и енергия.
В България продуктът, който таргетира градски изследователи, приключенци, пионери и търсачи на нови изживявания, се предлага в опаковки от стъклена бутилка за многократна употреба от 500 мл, кен от 500 мл, мултипак и в наливна форма.
Удобен и достъпен начин за потребителите да вкусят от пъстрата приключенска атмосфера на испанската столица и да си кажат шумно "Salud!" с приятели.
НАЙ
Джокович продължи да тероризира Монфис по пътя към трофей №100
Изхвърленият от състава Рашфорд се обиди на спекулации за трансфер
Почти три седмици без треньор на "Герена": След няколко отказа, останаха ли опции пред ръководството?
Триумф в лондонско дерби върна Арсенал на второто място
Йокич изнесе поредна лекция, а 40-годишният ЛеБрон обяви: Имам сили за още 7 сезона
Джокович продължи да тероризира Монфис по пътя към трофей №100
Почти три седмици без треньор на "Герена": След няколко отказа, останаха ли опции пред ръководството?
Криза в Барса: Клубът продава ВИП места на непостроен стадион, за да картотекира ас за €60 млн.
След поредното уволнение: Рууни може и да е приключил с треньорските експерименти
Йокич изнесе поредна лекция, а 40-годишният ЛеБрон обяви: Имам сили за още 7 сезона