"Ювентус" продължава да печели пари и популярност от траснфера на португалската суперзвезда Кристиано Роналдо, макар играчът все още да е на няколко тренировки с тима и без записан мач.

След рекордните приходи от продажбата на екипи и фен артикули и рекордно бързата продажба на абонаментните карти, въпреки завишените им цени, "Ювентус" стана и най-гледаният клуб в интернет.

За първите 6 месеца от календарната година, "бианконерите" са имали 18,3 милиона гледания в официалния си канал в Youtube.

Само за месец юли, каналът е направил 36,3 милиона гледания, което е двойно повече от предходните 6 месеца взети заедно.

Това прави "Юве" най-гледания клуб в интернет пространството за месеца. Втори е "Барселона" с 31.9 милиона, "Реал" е трети с 24.4, а "Ливърпул" четвърти с 19.

В топ 10 има един клуб извън Европа и това е бразилският "Сао Пауло" със 6,26 милиона гледания.

Втори в Италия пък е "Интер", който е едва с 2,6 милиона, над 10 пъти по-малко от големия си съперник "Юве".

Компанията занимаваща се с тези изследвания - "Deportes&Finanzas", определи данните, като "Ефектът Роналдо".