Макс догони Сена, но кои асове тепърва ще преследва във Формула 1?

Само на 25 години, Верстапен дава индикации, че може да бие много рекорди

Обратно в новината

Коментари - Макс догони Сена, но кои асове тепърва ще преследва във Формула 1? | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не може да се сравняват Айртон Сенна и Верстапен.абсурдно е.всеки който поне малко е гледал как кара бразилеца ще разбере веднага за какво говоря.същото е с Шумахер старши!

Да се сравняват сегашните жендъри със Сена е цинизъм присъщ само на политкоректното либерално общество и жадните за сензации медии. Да наравим равносметката - примерно сезон 1988-ма се състоеше от само от 17 състезания, докато сега състезанията са слредно около 23. Напрактика за 3 години пилотите получават още едни цял сезон бонус по старата система. Второ Сена тогава победи титани като Ален Прост, Герхард Бергер, Нелсон Пикет, Найджъл Менсъл - имена които сами по себеси ще разпердушинят изнежените пилотчета които в момента вегетират в спорта заради спонсорите. Сега имаме един залязващ Хамилтън и последния истински пилот - Фернандо Алонсо. Останалото е тотален бездарен пълнеж. Либералите се чудят всячески как да прикрият тоталната липса на талант сред пилотите като си измислят статистики при променени обстоятелства. Нещата са тотално несравними и да се пишат такива глупави заглавия само дразни истинските любители на спорта (колкото малко и да са останали).

Бергер? Менсъл? Ако тези седнат в сегашния болид ще се опраскат на първия завой. Май забравяте, че когато Менсъл ставаше шампион, болидите се караха почти сами. Имаха АБС, Активно окачване и какво ли още не, почти ги програмираха от бокса и караха като залепени по завоите. Сега болидите са много орязани. Да, има много повече информация, самите детайли на болидите са много по-добре разработени заради напредъка на технологиите, но като изключим ръчните скорости, които сега вече ги няма, Ф1 90-те и 2000-те беше много по-автоматизирана и с много повече помощ за пилота. Не е вярно, че сега няма таланти, всяко време си има неговите таланти. Алонсо, Хамилтън, Верстапен, може би Фетел, застъпващи се поколения всяко с талантите си. Заради медиите сега спортовете са много по-комерсиални. Едно от нещата, които убиват Ф1 са пистите. Заради повечето пари от права, стрийминг услуги и какви ли не "модерни" неща, се кара все повече из градове, не се строят нови истински състезателни писти. Какво е Монако? Една подигравка със реалното състезание, има го само щото е традиция и е красив курортен град, но иначе е пълна смрад по отношение реална възможност за състезание. Една камара градски писти убиха спорта. Най-интересните състезания откъм истинско каране и изпреварване, а не бутащи се колички, които се скупчват и тряскат на първия завой на някоя градска улица са Силвърстоун, Спа, Монца, а такъв тип писти все повече отпадат и не се строят.

Браво! Много точен коментар!

Един тъп въпрос: някой гледал ли е Фитипалди как кара? Тоя го признавам за пилот. Два пъти шампион във Формула 1 - 1972 и 1974, през 1989 печеи Индикар, два пъти печели Индианаполис 500 - 1989 и 1993. Беше пълна откачалка тоя бразилец !!! Стана шампион в Ф1 по времето на Джеки Стюарт и Ники Лауда - също суперпилоти поне според мен. В сравнение с него, Стюарт и Лауда сегашните пилоти са си едни пикльовци. Това си е мое мнение разбира се. На никого не го налагам.

Отделно от различния брой състезания, колите навремето не бяха толкова издръжливи и се чупеха по-често от сегашните. Сена щеше да има 10-15 победи повече сигурно.

Има спортисти които по време на спортната си кариера си изграждат ореол който никой никога и при никакви обстоятелства не може да бъде забравен.Сена е един от тях .

Осакатиха и фрмулата с хиляди забрани. Все едно е някакъв гейм. Гледам примерно Жил Вилньов и се кефя.

След Сена другият който ми караше зрелищни за спорта, а не за точки или титли беше Монтоя, не нормален. Караше за Макларън и Уйлямс и редовно правеше,, харакири,, на Шумахер

Който може да печели с Ферари,той е най-добрия.Михаел го направи,друг не е повторил.

Кой е по, по, най е измислена класация.Караш най-добрата кола-побеждаваш.Франк Уйлямс винаги залагаше на колата пред шофьора и печелеше. Накрая Сена беше готов без пари да премине в отбора му, за да може да печели, щото Макларън не ставаха.

Рали пилотите са по-добри в реални условия от тези във Ф3,2,1,тъй като оследните не правят дори едно пълно завъртане на волана.

Какво значи “реални условия”? Това е спорт! Все едно да кажеш “волейболистите са по-добре от шахматистите” ….

веднага да идва във ферари,ще подобри нито един рекорд.

Всичко е относително.Сена съчетаваше магнетизъм с талант и загина, като лидер в недпреварата на Сан Марино 1994 г.Когато се удари в стената на Тамбурело, втирия Шумахер още не го беше задминал.Няма такъв друг случай.

и атрактивна ще спра да гледам състезания. В голямата си част е скука,скука до пресищане.

Да сравняваш пъпката със Сена е светотатство. А факта че единия на 25 вече има 8 сезона, а другия тепърва започва на 25 е показателен за колко се е променила Ф1 от тогава.

Може да го е догонил по победи, но никога няма да го настигне ,като човек!

Грета малоумната и нейните фенове защо не искат да бъде забранена тази гадост, която бълва толкова много токсини и трови природата и увеличава затоплянето?!

Много отдавна споделих мнението си спрямо Хамилтън и ще го повторя - един политически коректен и маркетингов продукт. Един абсолютен готованковец. Срамно е името му да се пише до това на Шумахер, но е факт, за съжаление. Шумахер изгради отбори/коли, Шумахер беше човека който караше скапани болиди и не само печелеше с тях, но стоеше с механиците и същите скапани болиди ставаха неузнаваеми. Шумахер беше човека, който даде неимоверен тласък на същия този отбор, в който готованкото Хамилтън се намира, и ако не беше той (Шумахер), най-вероятно съдбата на отбора щеше да е съвсем различна. Историята помни наистина великите и големите, а Хамилтън за мен лично не е сред тях!

Gugnelid

Не е само готованковец, ами е и ревльо. Дали не е свързано с цвета, аз поне друг афроамериканец толкова нависоко в класациите на Формула 1 не помня. И не, не съм расист, само отбелязвам.

Личи се, че не познаваш света на Ф1. Шумахер беше галеник на цяло поколение организация в Ф1. Отборът наливаше с 2 шепи всичко за него, съотборници му правеха път, съдии и общественост се правеха, че не забелязват всичките золуми, които правеше на пистата... Безспорен талант и легенда в Ф1, но в никакъв случай не без своите косури. Предубедеността ти към Хамилтън на база на това, което се случва в политически и социален план, а не на база на това какво е правел в Ф1 също говори колко не познаваш нещата. Хамилтън, като новак, далеч преди да станат "модерни" тия буламачи с полит-коректността, размазваше шампиони. Постигна успехи, победи, титли, без да му се прави път и да е формален номер 1 в тийма, Розберг, който размазваше Шумахер, беше разбит от Хамилтън когато бяха в една и съща кола. Годината, в която Розберг стана шампион, когато го пенсионираха, титлата му беше подарена от отбора в знак на благодарност и една камара отпадания, поради "повреди" "запалване на двигатели" и други "неща", които се случиха на Хамилтън, беше ясно, че без такова стечение на обстоятелствата Розберг титла не може да спечели срещу Люис. Всички отбори, в които Хамилтън е бил казват едно и също - развива колата, работи с отбора и е изключително работоспособен и помага за развитието на колата. Мерцедес бяха в 3-та глуха преди да вземат Хамилтън. И сега...това всичко е на фона на факта, че приносът на един пилот, като цяло, за развитието на отбора е много ограничено, извън чисто пистовите му качества. Може да дава обратна връзка и да натиска за още (което и Шумахер и Хамилтън винаги им се е признавало, че го правят), но инженерите са тези, които имат основна заслуга аз всичко. И в крайна сметка, никой шампион в Ф1 не е станал такъв без шампионска кола. Това важи за всички, без изключения...има обратните обаче, когато Ферари имаха шампионска кола (2018 или 2019 беше не помня), Хамилтън показа защо е легенда в Ф1 и стана шампион. Не че Мерцедеса не беше силен тогава, но Ферари имаха по-добър автомобил. Същото е и с Верстапен - талант е, бърз е, но без автомобила е нищо. Важи за всички. Дали харесваш или не Хамилтън по други линии е друг въпрос и право на избор, но това е различно от работата му чисто състезателно в Ф1.

Помним колко не са го бутали. Още преди да се качи в колата започна политкоректното движение. Така че не се напъвай. Когато спряха да го подутват виждаме колко може. Сена е класа. Днешните са като бекъм маркетингов продукт.

Смее ли някой да каже дума срещу Хамилтон, нали ще му разкатаят фамилията