Полицията разкри детайли за инцидента с Уудс и нарече "чудо" факта, че е жив
Автомобилът е в ужасно състояние, напълно смачкан
Обратно в новинатаКоментари - Полицията разкри детайли за инцидента с Уудс и нарече "чудо" факта, че е жив | Корнер.dir.bg
Коментари 89
Що карат такува изкецани коли? Генезис..... Да кара АМГ, Мпакет, ЕрЕс куаттро, ГеТеИ, 911, ЕсТе, Инсигния...
колата на прав участък криволичила костите му стърчали краката му изкривени травмите ужасяващи не бил в паника или шок... спокойно реагирал и бил в съзнание не употребявал наркотици и алкохол...вече? = сега покрай пандемията се е върнал към наркотиците
Голям късметлия е Уудс. Още се чудя, какъв късмет извади и оцеля, след като го преби жена му. Сега пак... Абе, господ го обича.
Всеки ден се случват катастрофи... защо на някакъв си негър от САЩ се отделя такова внимание, че вече има четвърта новина за него?? Ами катастрофирал и толкова - на всеки може да се случи.
От снимките виждам смачкана кола само отпред и отзад. "Кокпита" или частта където са пътниците гледам изобщо не е "мръднала" поне отстрани. Вероятно двигателя се е нахакал в купето и му е счупил краката. И откъде са рязали или разпъвали с тези "челюсти на живота" та вратите са останали цели ?
Не знам кой носи по-голяма вина при тежките катастрофи - дърветата край пътя или дърветата зад волана... Добре че черния не е отнесъл някой невинен докато е минавал през насрещното.
Добре че голфъра не е бил с голф, защото сега щяха да раздават жито за него. Ако още може да си мърда краката и да говори смислено е късметлия. Другия път да внимава повече.
Имал е късмет голфа.Ако се бе ударил в стълба,съобщението би звучало доста по-различно.
Да паднеш от 20 - 30 метра, ако колата успее и да се търкаля още десетина имаш шанс. Добре, че не се е блъснал в идваща насреща кола, че освен той и други хора щяха да загинат.
Този приятел кара толкова добре автомобил, колкото Шумахер кара ски! Да си беше гледал голфа ... не знам! Да се оправя и дано си преосмисли живота. Дрога, изневери, слава, наркотици и днес щеше да е на раздумка при свети Петър. Живее втори живот. Слава Богу, претрепал е само себе си , а не е взел някой друг с него. А медицината е напред - краката му и на пастет да са, ше го оправят, стига да не са го извадили късно и тъканта да е некротизирала вече.
Ако беше у двайсегодишен таралясник, щеше да стане на мекица с пастет. Паприкаш с яйца.
Другият път си вземи истинска марка кола, а не демо-версия! У нас всичките наркодилърчета дето се блъскат с по 200 км/ч все нищо и няма, дори бягат от катастрофата на самоход... ама не пипат корейски и японски таралясници, не са толкоз прости. Все гледат да е от онези немски машини с огромен разход и тежащи по 3 тона...
Ако нямаше удар в дърво нищо нямаше да му има. От многобройните трагедии извода е до 50м край пътя да не се допуска да има дървета с диаметър по-голям от 10 см.
Трябва да си изумително тъп да имаш хубава жена 4 деца слава и пари ... и всичко да размажеш
Споко, ся ки играй голф с дървен крак. Щом Алексей Маресиев можеше да кара изтребител и да сваля фашисти с два дървени крака и негрото ки може да удари топката Когато Наполеон Бонапарт е воювал в Египет с мамелюците един от генералите му е бил без крака с дървена протеза. Французите през цялото време са страдали от жажда в пустинята и когато въпросният генерал ги е карал да се бият, войниците са му викало - Господин генерал, на вас ви е лесно защото единият ви крак е в Париж
Карал е с много над допустимото, сигурно е бил пиян/дрогиран. Реално колата го е спасила. Аз също карам корейски автомобил, много са добри.
Между това което кара Уудс и твоята 20 годишна Хюндай барака има съществена разлика.
Моята може и да е по-хубава от неговата. 2019-та джип със 6 въздушни възглавници и сума ти екстри дено дори и не си ги сънувал. В момента е на 30 000 км.
... ако беше с БМВ или Мерцедес, нямаше да е така натрошен. Всички корейски и японски таралясници са известни със слабата защита на краката на водача.
колата изглежда по скоро средно смачкана най вероятно двигателят се е отцепил и му е влезнал в краката
Тази кола не е ''неузнаваемо смачкана'', а е поочукана до степен на автоджамбазкия стандарт - ''уникат'' , преди да бъде изчукана и възстановена :))))
За невежеството си. Калифорния не е щат на България. Колата директно заминава за претопяване, тъп ганьо!
И вие сте извинен. Говоря за класификацията ''неузнаваемо смачкана'', като я съпоставям с БГ стандарт ''уникат'' ! Това , какво ще се случи с тази кола, не променя констатацията ми за горното ;) ...вие да не си помислихте, че някой ще я изчука , боядиса и докара в Горубляне ? :))))
Бе, виждал е тоя Калифорния в интернет и той... Застрахователите там си имат търгове за катастрофирали, наводнени, върнати след кражба и прочее коли. Също така си има и автоморги, където ги събират тези неща за части. И в Европа е подобно, ама този не е отварял един сайт за подобни коли. Скоро гледах едно бордово ивеко дейли на няколко месеца - ударът е бил високо в кабината и на база снимките не ми е много ясно дали шофьорът е успял да устиска. Тоя си мисли, че в САЩ всичко е като в лаборатория и нямат chop shop-ове за разфасоване на крадени коли и продажба на части. Все едно ние, дето се движим с век след тях сме ги измислили тези неща.
не позна! ВЕЧЕ СТРУВА 10-15 ПЪТИ ОТ НАЧАЛВАТА ЦЕНА КАТО ЧИСТО НОВА. Да не говорим, че може да я ескат от музея на хюндай, също. Ако се пусне на търг с тази изсториа и реклама: ше удар 2-3 милки без проблем.
За друг път да знае и да не се купува кола от демократична Корея, а от северна комунистическа, китайска или някоя руска хубавица.
Явно е много добър шофьор Тайгър Уудс. Също като Гунди.
Ти си много,ама много прост човек.
Спекулация е, но по форумите твърдят, че е карал с 30 мили в час над ограничението. Ако е вярно, за мен става убиец на пътя.
пък кой си и защо мнението ти трябва да се взема под внимание?
Аз съм човек и имам мнение. Способен съм на критична аналитична мисъл и това ми позволява да съм адекватен, когато си давам мнението. А ти кой си?
Ко да го мисля богаташа?! В живота има и премеждия и трудности. Той нали беше милиардер по едно време. Не всичко е руси модели, луксозни джипове и имения. Да се оправя. Той на мен помогнал ли ми е?!
що ни занимавате с някакви незначителни кретени, пишете за престъпленията на мутренската хунта!
Решил е да изкара някой долар от реклама на Хюндая, ама е пресолил манджата.
Какъв "спорт" може да е голфа, щом се практикува от шепа хора на света? Какво интересно може да видиш в "спорт" който никога не си опитвал и няма и да опиташ?
Айде да напишем нещо за България,например как ДАНС и МВР се занимават с терор и гонения срещу неудобни на режима "Борисов"! Не съм си и представял че Българските журналисти са толкова страхливи същества!
Мдаа, ужасна пропаст, ужасно смачкана кола, ужасен късмет и тн. Айде сега, афффторче, сложи си очилата, пий едно кафе и разгледай снимките.
Стига вече бе! 2-наво статия за тайгъра на голфа... Да беше се претърколил лойко методиев, да се радваме непринудено, разбирам... па то някакъв си афроамериканец на другия край на планетата!
И какво като някой малоумник се е пребил? Това за новина ли се смята вече? Явно новинарите се превърнаха в квартални клюкарки. Или вече за новина се счита всичко, което има в сметката си над милион долара?
Кит, боя и е перефектен. Сега сериозно. Реално на колата нищо и няма. Пасажерската клетка е здрава, възглавниците са си свършили работата.
Ако е бил без колан вътре и се е превъртял 2 пъти... като в шейкър... Не се изказвай като експерт без да знаеш случая.
Може да си доктор, ама от коли не разбираш... Ако беше без колан, еърбеците нямаше да се отворят.
А защо, като се ударих, се отвориха не само моите еърбеци, ами и десните, където нямаше никой на седалката и колан не беше закопчан?
Ти па щото много разбираш. Страничните завеси и двете възглавници на шофьора - във волана и за колената, се отварят винаги. От дясната страна дали ще се отворят зависи от модела на колата, но по правило също се отварят. Този хюндай сигурно има 20 възглавници и поне половината са гръмнали, ако не и всички.
Просто питах, бе, кво скачаш? Колата нямаше други еърбеци, освен предни и странични, отзад нямаше въобще, беше модел 1999 г. Не съм спец, затова питам.
А ти па кво скачаш, като не съм отговорил на теб, а на разбирача с коланите. Шофьорът като е без колан, постоянно пищи звуковата сигнализация, но възглавниците ще се отворят, защото се предполага, че щом колата е в движение и някой натиска педалите и върти геврека, значи си е там. Ясно е, че възглавниците са разчетени за оптимален ефект когато човекът е захванат за облегалката, а не да му се отворят отблизо, защото възглавниците са взрив на пиропатрон в обвивка, обаче залагат на сигурно, но презумпцията е по-добре да гръмнат дори и в неоптимална позиция, отколкото да си затраят. На много от по-евтините коли няма някаква сложна логика коя точно възглавница и кога да гръмне, ами думкат наред. Колко коли съм виждал катастрофирали само със шофьор вътре, пък нагърмяло къде каквото е имало. Част от логиката е, че само първоначалните сигнали от акселерометрите са достоверни преди да са започнали големите деформации и разрушения, така че задействат всичко, а не при удар отляво да задейства лявата завеса, а после ако се обърне колата или се удари в нещо друго от дясно, тогава да умува за дясната завеса, дето вече я сработи, я не.