Коментари - Смъртен случай прекрати планинското рали "Благоевград" | corner.dir.bg

Коментари - Смъртен случай прекрати планинското рали "Благоевград" | Корнер.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари 71

Възниква резонният въпрос: Необходима ли е била оградата на това място и законно ли е била построена. От един репортаж заснет с дрон останах с впечатлението, че става дума за незаконно строителство.

И все пак организаторите не са ли я видяли преди да се забие някой в нея? Това трасе не се ли оглежда и обезопасява доколкото е възможно? Като има бетонна ограда ами премести финалната линия 20-30-5- метра по-нататък, надали това ще опорочи състезанието. Най-важното не е ли безопасността?

Водачът (плюс навигатора) отлично е знаел къде какво има по трасето, включително финала и оградата някъде там встрани - не го мисли за някаква мека Гана. На него не му е било проблем трасето с всичките му трудности, всяка от които може да го пребие при грешка, а още по-малко пък финала. При финиширането, обаче, се е случило нещо - което нещо тепърва ще се изяснява, и то го е запратило - абсурдно, встрани към оградата. Може би негова грешка - не е изключено.

Видях снимките, колата е била оборудвана с клетка както си е редовно и нищо остро е нямало по оградата. Въпреки това нещастен случай човека е загинал. Тежък удар за мотоспорта в българия. Поне е починал по време на хобито си със усмивка и без съжеления в живота си. Burn rubber not your soul!

И аз се чудя, да не би да е инфаркт, а удара в оградата да е като е загубил съзнание.

пълни тъпанари, надвили са си на масрафа и отишли да трошат западни коли, ей ви на, стана белята!

Е, в случая е източна

Наистина си сульо

Ами поне са хора със съвест и акъл та са си го организирали официално, щото нали се сещаш, че и днес ще си заминат няколко „състезатели“ ама не на етап от ралито, а по републиканската пътна мрежа. А на състезания дори и в контролирана обстановка може да стане беля - това е рискът на професията/спорта и никой не е застрахован.

Организаторите на трасето. За да се удари по този начин, финалната линия не е била обезопасена. Самата идея финалната линия, когато съзтезателя се опитва да вземе най-доброто време и форсира автомобила, да е в населено място, което не е обезопасено въобще е проява на ужасна некадърност и скодоумие. Няма ли изисквания към тези шампиионати или като всичко в Българие е както дойде.

"След това (след финала) автомобилът му се е забил в бетонна ограда, разположена наблизо" ... По принцип съм съгласен бележката ти, от мене +1, същевременно обаче: първо, автомобилът не се е забил по своя воля, освен ако не е имало неизправност в него (действаща като своеволие); второ, май само този автомобил "се е забил в бетонна ограда", а другите автомобили - не. Това ми дава основание да гледам с подозрение към водача на този автомобил. Още повече, че опасните места по трасето на едно рали по същината на този вид състезание са много, а финалът е просто част от това трасе. Съболезнования на близките на загиналия водач, но мисля, че не бетонната стена е виновна за трагичния инцидент.

Малко смисъл. Като не са се ударили другите, начи водача е виновен на сто процента? Дори и да има грешка на водача, или авария - не е ли логично тези неща да са предвидени особено на финалната права? Не е станало по време на завоите. На финала ако беше организиран както трябва щеше като минимум да се изолират тези огради с гуми. Да не говорим, че самата идея да се финишира рали в населено място дава още повече риск.

Ралитата сЕ провеждат в реални условия. Преди състезанието екипажите минават по трасето и правят записки, които Навигаторът после чете на пилота. Завои, дупки, скокове, фракция, всичко. Минават и тренировки. Важното е да няма промени след записките. Но ако завали, какви гуми ще изберат, настройки, това е рали, не е шофьорски курс

"След като финиширал на 2-рия манш, пилотът отнел газта, но колата се завъртяла настрани по неизвестни причини и се ударила в стена от страната на състезателя."

Ралитата с ав пъти по тежки от формула 1 затов аги гледам когато мога там кола екип майсторство си казват думата формулата е за лигльовци ако не е кола+ екип пилота да се скъса няма да стане 1ви в ралито номер 1 е пилота добрият може и с лада нива.

Потвърждавам. Няма пилот от формулата да е станал класа в ралитата. Кубица май опита последно и се провали. Карали са добре на Инди, на Льо Ман, на туристическите. Но в рали - не.

Рисков спорт, глупави хора.

дейба оградата?

ковид, не спа? :-)))

Автограф си ми обещал, сладур.

селянинЪТ, който е написал "“Собаро” ми е праснал минусите, нали? субару, педераст, субару, неграмотен маймунски турски джендър--диктатор, цензурата на "демократите"!!! признайте си, неграмотни джендъри... и аре джабала бе, лайно!!!

Главните букви ти липсват на клавиатурата ли?

мозъкът липсва в кутията на черепа ти ли?

Отпадай бе бедняк малоумен.

Не разбирам какво е това презрение към бедните в най-бедната страна в Европа. Ма да те питам ти като си богат някакво по-хубаво гориво ли зареждаш? По по-хубави пътища ли караш от бедните? По-малко ли плащаш в сервиза? Ами нали живееш в същата мизерия бе човек, нали и ти като излизаш от входа стъпваш в лайната на съседските кучета?

50-годишният състезател Георги Георгиев .Георгиев се е състезавал с черно “Собаро” под номер 35, състезател е на АСК Green fox moto.z

Не е черно, а е тъмно синьо, не че има значение!

Не ругайте човека . Мириса на бензина е магичен . Чупих гръбначен прешлен преди 36 години от катастрофа в рали , но това не ме отказа да продължа още няколко години като навигатор ( което е по трудно ). На 56 имах Subaru WRX , и от време на време изрязвах Nissan Skylinе -a на сина ми с 6 цилиндъра редови и Twin Turbo . Сега на 62 вече съм по кротък . Да почива в мир колегата .

Курбан правиш ли?

Правя, защото съм православен и обичам традицийте. И ракийката обичам :)

Курбана че е традиция няма съмнение ама какво православно има в него? Не съм против ама българите дето се имат за православни са просто суеверни

Сещате се за този спорт само при такива случеи! Да го духате дир-ци

Състезание с машини задвижвани от двигатели не го възприемам като спорт.

Ами не го възприемах, твоя си работа

Определено не е за всяко сърце.

За разлика от дуги спортове, този се играе с 2 топки и то големи ;)

ковид, не спа? :-)))

Какви са тия тъпотии и защо не са забранени от министъра на Околната среда? Рали се прави в човешкото местообитание, а не в горите, обитавани от последните диви животни.

Нямаш никаква представа какво е планинско. Няма общо със снимката, която са сложили към новината.

Тотално неграмотен си по темата.

Този наистина много е бързал да финишира...

каква бетонна стена...дървена ограда на къща с бетонен фундамент. Вестник Струма е сложил снимки...

се вижда ремарке, в което се врязало субаруто, за марката не съм сигурен

Тези дивотии трябва да се забранят. Прилошало му било на "състезателя" и, ... той се размазал в бетонната стена, ужас и безумие. А защо няма състезания по секс - бързо ебягане, ебягане с препятствия, щафета 4 х 4, маратон - колко ще изпраскаш за 4 часа при наличие на галон уески - това с птицата на етикета, а ?

Мани бе, ще излезе Митьо Пищова и ще обере наградите.

Трябва да забранят такова като тебе

Бетонна стена... Другият път след финала река

50 годишен автомобилен състезател ?! Това шега ли е ? След 40 -те години автомобилните състезатели са напълно амортизирани като такива ...То си е въпрос на рефлекси, зрение , физическа издържливост ...Малко хора знаят, че по време на състезание пулса на състезателя скача до 159-160 ...!

Стефан Петерханзел е на 55. Виж какво и кога спечели за пореден път. Айде не слагай всички над 40 под един и същи знаменател. Царство му господне на човека

и Матусал е живял 869 години, но изключението не определя правилото!

Твърдите, че Хуан Мануел Фанджо е бил амортизиран пилот така ли? Той Фанджо влиза във Формула 1 на 39 г. На 40 г. става за първи път световен шампион във Формула 1 това е 1951 г. през 1954, 1955, 1956, 1957 г. пак става световен шампион във Формула 1 като през 1957 г. е бил на 46 г. възраст когато става 5-кратен световен шампион.

не сравнявайте условията на автомобилните състезания през 50-те години със сегашните ! Тогава 120-150 км/ч е била огромна скорост...! През 30 -те години на миналия век е имало и национали във футбола на по 40 години...!

Много разбираш, ама от нещо друго

ти очевидно от нищо не разбираш!

Като онези тъпаци дето се катерят по планините и умират.

... стой си с маска удома и ръгай ваксини и не ги мисли

Лайнар си ти

Тебе кара ли те някой? Стой си между краката на жена си и блажено да ти е

Нещастник, седи дома, чети Шок

И аз това викам.

Нищо чудно! Нали е минал през "финала"...и край.

Ами за мъжете, които искат все нещо да доказват на другите хора, спирачки няма, това да знаете!

При жените е още по-зле. Те са съгласни да слагат силикон къде ли не само и само да ги хареса някой дебил.

Ква е тая бетонно стена? Защо е поставена, с ква цел? Всеки ден тоз загинал, онзи загинал, трети се самоубил, а за загинал или самоубил се политик не сме чували.

Да им пожелаем и на тях ,,късмет,,.

Ограда брат... https://www.struma.com/obshtestvo/purvo-v-struma-com-ujas-zagina-sustezatel-v-planinsko-rali-blagoevgrad_177786/ можело е да сложат малко гуми за обезопасяване или нещо, ама кой ти гледа в тая жега... БГ

Рали се прави в реална обстановкао

Да почива в мир!

Ще почива на 2 метра под земята.