Смъртен случай прекрати планинското рали "Благоевград"
Състезател е загинал след удар в бетонна ограда
Обратно в новинатаКоментари - Смъртен случай прекрати планинското рали "Благоевград" | Корнер.dir.bg
Коментари 71
Възниква резонният въпрос: Необходима ли е била оградата на това място и законно ли е била построена. От един репортаж заснет с дрон останах с впечатлението, че става дума за незаконно строителство.
И все пак организаторите не са ли я видяли преди да се забие някой в нея? Това трасе не се ли оглежда и обезопасява доколкото е възможно? Като има бетонна ограда ами премести финалната линия 20-30-5- метра по-нататък, надали това ще опорочи състезанието. Най-важното не е ли безопасността?
Водачът (плюс навигатора) отлично е знаел къде какво има по трасето, включително финала и оградата някъде там встрани - не го мисли за някаква мека Гана. На него не му е било проблем трасето с всичките му трудности, всяка от които може да го пребие при грешка, а още по-малко пък финала. При финиширането, обаче, се е случило нещо - което нещо тепърва ще се изяснява, и то го е запратило - абсурдно, встрани към оградата. Може би негова грешка - не е изключено.
Видях снимките, колата е била оборудвана с клетка както си е редовно и нищо остро е нямало по оградата. Въпреки това нещастен случай човека е загинал. Тежък удар за мотоспорта в българия. Поне е починал по време на хобито си със усмивка и без съжеления в живота си. Burn rubber not your soul!
пълни тъпанари, надвили са си на масрафа и отишли да трошат западни коли, ей ви на, стана белята!
Ами поне са хора със съвест и акъл та са си го организирали официално, щото нали се сещаш, че и днес ще си заминат няколко „състезатели“ ама не на етап от ралито, а по републиканската пътна мрежа. А на състезания дори и в контролирана обстановка може да стане беля - това е рискът на професията/спорта и никой не е застрахован.
Организаторите на трасето. За да се удари по този начин, финалната линия не е била обезопасена. Самата идея финалната линия, когато съзтезателя се опитва да вземе най-доброто време и форсира автомобила, да е в населено място, което не е обезопасено въобще е проява на ужасна некадърност и скодоумие. Няма ли изисквания към тези шампиионати или като всичко в Българие е както дойде.
"След това (след финала) автомобилът му се е забил в бетонна ограда, разположена наблизо" ... По принцип съм съгласен бележката ти, от мене +1, същевременно обаче: първо, автомобилът не се е забил по своя воля, освен ако не е имало неизправност в него (действаща като своеволие); второ, май само този автомобил "се е забил в бетонна ограда", а другите автомобили - не. Това ми дава основание да гледам с подозрение към водача на този автомобил. Още повече, че опасните места по трасето на едно рали по същината на този вид състезание са много, а финалът е просто част от това трасе. Съболезнования на близките на загиналия водач, но мисля, че не бетонната стена е виновна за трагичния инцидент.
Малко смисъл. Като не са се ударили другите, начи водача е виновен на сто процента? Дори и да има грешка на водача, или авария - не е ли логично тези неща да са предвидени особено на финалната права? Не е станало по време на завоите. На финала ако беше организиран както трябва щеше като минимум да се изолират тези огради с гуми. Да не говорим, че самата идея да се финишира рали в населено място дава още повече риск.
Ралитата сЕ провеждат в реални условия. Преди състезанието екипажите минават по трасето и правят записки, които Навигаторът после чете на пилота. Завои, дупки, скокове, фракция, всичко. Минават и тренировки. Важното е да няма промени след записките. Но ако завали, какви гуми ще изберат, настройки, това е рали, не е шофьорски курс
Ралитата с ав пъти по тежки от формула 1 затов аги гледам когато мога там кола екип майсторство си казват думата формулата е за лигльовци ако не е кола+ екип пилота да се скъса няма да стане 1ви в ралито номер 1 е пилота добрият може и с лада нива.
селянинЪТ, който е написал "“Собаро” ми е праснал минусите, нали? субару, педераст, субару, неграмотен маймунски турски джендър--диктатор, цензурата на "демократите"!!! признайте си, неграмотни джендъри... и аре джабала бе, лайно!!!
Главните букви ти липсват на клавиатурата ли?
Отпадай бе бедняк малоумен.
Не разбирам какво е това презрение към бедните в най-бедната страна в Европа. Ма да те питам ти като си богат някакво по-хубаво гориво ли зареждаш? По по-хубави пътища ли караш от бедните? По-малко ли плащаш в сервиза? Ами нали живееш в същата мизерия бе човек, нали и ти като излизаш от входа стъпваш в лайната на съседските кучета?
50-годишният състезател Георги Георгиев .Георгиев се е състезавал с черно “Собаро” под номер 35, състезател е на АСК Green fox moto.z
Не ругайте човека . Мириса на бензина е магичен . Чупих гръбначен прешлен преди 36 години от катастрофа в рали , но това не ме отказа да продължа още няколко години като навигатор ( което е по трудно ). На 56 имах Subaru WRX , и от време на време изрязвах Nissan Skylinе -a на сина ми с 6 цилиндъра редови и Twin Turbo . Сега на 62 вече съм по кротък . Да почива в мир колегата .
Сещате се за този спорт само при такива случеи! Да го духате дир-ци
Състезание с машини задвижвани от двигатели не го възприемам като спорт.
Какви са тия тъпотии и защо не са забранени от министъра на Околната среда? Рали се прави в човешкото местообитание, а не в горите, обитавани от последните диви животни.
Нямаш никаква представа какво е планинско. Няма общо със снимката, която са сложили към новината.
каква бетонна стена...дървена ограда на къща с бетонен фундамент. Вестник Струма е сложил снимки...
Тези дивотии трябва да се забранят. Прилошало му било на "състезателя" и, ... той се размазал в бетонната стена, ужас и безумие. А защо няма състезания по секс - бързо ебягане, ебягане с препятствия, щафета 4 х 4, маратон - колко ще изпраскаш за 4 часа при наличие на галон уески - това с птицата на етикета, а ?
50 годишен автомобилен състезател ?! Това шега ли е ? След 40 -те години автомобилните състезатели са напълно амортизирани като такива ...То си е въпрос на рефлекси, зрение , физическа издържливост ...Малко хора знаят, че по време на състезание пулса на състезателя скача до 159-160 ...!
Стефан Петерханзел е на 55. Виж какво и кога спечели за пореден път. Айде не слагай всички над 40 под един и същи знаменател. Царство му господне на човека
Твърдите, че Хуан Мануел Фанджо е бил амортизиран пилот така ли? Той Фанджо влиза във Формула 1 на 39 г. На 40 г. става за първи път световен шампион във Формула 1 това е 1951 г. през 1954, 1955, 1956, 1957 г. пак става световен шампион във Формула 1 като през 1957 г. е бил на 46 г. възраст когато става 5-кратен световен шампион.
Като онези тъпаци дето се катерят по планините и умират.
Ами за мъжете, които искат все нещо да доказват на другите хора, спирачки няма, това да знаете!
Ква е тая бетонно стена? Защо е поставена, с ква цел? Всеки ден тоз загинал, онзи загинал, трети се самоубил, а за загинал или самоубил се политик не сме чували.