Стилиян Петров нареди монолог в профила си във Фейсбук, с който още веднъж припомни за състоянието на инфраструктурата на българския футбол. Рекордьорът по мачове за България написа неща, които всички ние виждаме и знаем, а той - както е известно, е част от екипа около Димитър Бербатов, който опитва да се пребори за промяна на статуквото в БФС и да вземе ръководството на футбола ни в своите ръце.

Ето избрано от написаното от Стилиян в деня, в който се подновява първенството на България.

"Нашите футболни стадиони са в ужасно окаяно състояние. В продължение на много години наблюдаваме липса на финансиране и правилна стратегия за тяхното подобряване и поддържане. Те не са места, които привличат фенове.

Те отчаяно се нуждаят от инвестиции. За да привлечем инвестиции имаме нужда от план, който показва, че те могат да генерират приходи, които да ги направят функционални и привлекателни за 21-ви век!

Модерните стадиони привличат фенове. Те не са просто места за гледане на футбол в безопасност и комфорт, но и да осигуряват приятно изживяване на зрителите. Само така ще можем да привлечем фенове с разнородни интереси, които в момента не посещават мачове в България.

Модерните и мултифункционални стадиони имат и още едно предимство - осигуряват гостоприемство за правене на бизнес и VIP гости. Този тип стадиони дават възможност на клубовете да изграждат и поддържат контакти, които да доведат до търговски партньорства (партньорства липсващи в нашите изоставени и занемарени съоръжения). Годината е 2023-а и все още нито един клуб в България няма специална зона за гостоприемство!

Модерните стадиони дават възможност на телевизиите да предоставят завладяващо изживяване на феновете като им предлагат идеални позиции за камери и студиа, както и многократно по-добър общ изглед на стадиона и трибуните.

А не да се налага зрители да носят вестници, за да избършат потъналите в прах седалки.

Модерните стадиони са тези, на които марките искат да популяризират и рекламират своите продукти и услуги, тъй като няма по-добро място от футбола за намиране на ангажирана публика и изграждане на емоционална връзка.

Всички тези аспекти генерират приходи за клубовете, които могат да бъдат инвестирани допълнително в българската футболна инфраструктура и развитието на младите таланти! Всичко това е добре доказано с примери в много други страни."