Бивш пилот на Коби: Полетите бяха рутина и ежедневие за него, проблемът не е бил технически
Мнение за трагедията изказа човек с над 1000 летателни часа с Брайънт
Обратно в новинатаКоментари - Бивш пилот на Коби: Полетите бяха рутина и ежедневие за него, проблемът не е бил технически | Корнер.dir.bg
Коментари 13
Сред загиналите са три деца, три жени и цяло семейство, но официално тъжат само за Коби Брайънт.
Sikorsky S-76B Руснакът Сикорски (макар роден в Киев тогава в Русия) развива хеликоптерната индустрия на САЩ - някъде след 1900 година. Но сега е останало само името му на компанията. Тя бе купена от Локхийд Мартин, дето прави и Ф-16 за нас. Тук може да е пилотска грешка. Проблема е, че хората стават прекалено самоуверени рискувайки. И накрая не преценяват точно нещата и се случва фатален инцидент. Човек трябва да има мярка и не се ли спре навреме, се случват такива неща. Например мотористи завършват като инвалиди в инвалидни колички.
Да е ползвал велосипед. До доктора с хеликоптера, до магазина, до WCто. Това е положението.
Според мен е свален с ПВО ракета, изстреляна от руска подводница. Предлагам веднага да се засили санкционният натиск...
Засега е сигурно само това, че ракетната установка от която е изстреляна ракетата е руска.Но не схващам защо руснаците избраха да трепят точно Коби...та той симпатизираше на руснаците - почти всички слуги в имението му са руснаци
В пътническите самолети винаги са двама пилоти. Ако на единия му стане нещо, другият да приземи самолета. В хеликоптерите в щата Калифорния един ли се позволява? Ако му прилошее, падне кръвното, получи инфаркт, тн?
Тъжат за всички,но един от тях се откроява и то много от останалите.Този човек е легенда в целия свят
Ужасна трагедия. Велик баскетболист. Истински професионалист. Пфффффф. Не е за приказване
как не изпитваш поне малко неудобство да си правиш гаргара с нещастието на хората???!!!
Летенето си е риск,сигурността зависи от много фактори-технически и човешки.При наземния транспорт и трафика и катастрофите са повече,но там шанса за оцеляване при инцидент е по-голям.
пише от 2002 до сега 5 катастрофи, 0 олецели и 41 умрели на същия хеликоптер, вижте на англ. уики за модела и раздел Аксидентс, все така са и петте, внезапно за секунди. А сега Сикорски е част от Локхойд М. от 2015, даже и разследващите и адвокатите на звезда от този калибър нищо не могат да направят, над 1000 бройки са произведени и над 13 млн всяка, но да речем по-вероятно да е мъглата и високата скорост, което пък е странно да рискуваш в такова време с куп деца на борда.