Ефектът Мондиал: Модрич е новият маркетингов лидер на "Реал"
Фланелката с неговото име е най-продаваната
Обратно в новинатаКоментари - Ефектът Мондиал: Модрич е новият маркетингов лидер на "Реал" | Корнер.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Фланелката с неговото име е най-продаваната
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
rt (нерегистриран)
"Предпочитан крак- и двамата" ..Брей, краката на Лука дейсгвително уникални- самостоятелни, независими личности
Същото (нерегистриран)
преди малко видях и във "визитката" за Неймар ... Вероятно тези "визитки" на футболистите, прикаченш към статиите ги превежда някой от малцинствата или чрез Гугъл - преводач!
НАЙ
Майк Тайсън: Прахосах 430 милиона долара от глупост. Не ми пука как ще ме помнят
Руски бизнесмен обвини Алкарас в уреждане на мачове
Непобедимият Леверкузен превзе Рим, докосва финал в Европа и съвършения сезон
Горан Иванишевич и Луна Вуйович представиха новата фондация UNIQA SEE Future - подкрепа за по-добро бъдеще
Хванаха с допинг една от звездите на бокса
Майк Тайсън: Прахосах 430 милиона долара от глупост. Не ми пука как ще ме помнят
Грайнър за затвора в Москва: Накараха ме да пиша до Путин, мислех да посегна на живота си
Гонзо мечтае за България на Мондиал и поиска жестоки присъди за хулиганите
100 г. национален отбор на България: Когато Господ беше българин
Непобедимият Леверкузен превзе Рим, докосва финал в Европа и съвършения сезон