17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не знам от кои села идвате, но по начина на писане на статии, явно са далечни! Едвам познах човека, Джаки е по скоро женско име иначе- Сър Джон Йънг „Джеки“ Стюърт (на английски: Sir John Young „Jackie“ Stewart) е пилот много преди да се появите в селата . По цял ден слушам Ни Йорк, Ни Йорк( Ню Йорк), но за Гала и компания това е нормално. Така, че ако не сте сигурни има има Гугъл и Уикипедия , Джаки Стюърт хахаха.

миналият век кола и пилот бяха екип, с превес на пилота, сега пилотът е част от електрониката на колата.

Като се сетя "великия" Хамилтън как пищя 1 час по време на състезание към отбора си "на кой режим да превключва" .... Мъка. В моята класация номер 1 е Нуволари.

А идолът ти онзи от някакво немско село беше. Сега с разсъдък на карфиол се напикаваше в колата от страх и с това се гордееше.

Глупак,дано никога не разбереш какво е да си карфиол

Няма такова нещо "най - велик". Да се сравняват различни епохи в спорта е немислимо. Още по-малко във F1, където еволюцията през годините е невероятна. Едно е сигурно - пилотите от по-старите генерации бяха много "по - корави" от тези днес. Спортът беше много опасен - загиваха състезатели, понякога по 3 на сезон. Колите се повреждаха, гумите се пукаха, пистите бяха по-елементарни като конфигурации, но с дълги и много бързи прави. Не случайно чак тази година на Монца падна абсолютния скоростен рекорд на една обиколка във Формулата. Сега пистите са по-сложни, болидите са по-сложни, регулациите в спорта са по-сложни, отборите са много по-големи и парите са много повече. Това променя играта. Но големите шампиони са си големи, точно защото се адаптират най-добре към съществуващите условия. Ако Фанджо, Кларк и Аскари караха сега, щяха пак да са шампиони. Ако сегашните караха тогава - отново логиката е същата. Общото между тях е уменията, желанието за победа, мотивацията и не на последно място, спортното щастие. Не приемам и коментарите за качеството на един или друг болид. Емерсон Фитипалди казва така: "И най-талантливия пилот не може да стане световен шампион, ако автомобилът му не е по-добър от тези на съперниците", а Тото Волф е още по-конкретен "За нас като отбор, най-важно е да произведем най-бързия болид и да го поверим на най-добрия пилот". В съвременния спорт като цяло се налага бизнес модел на управление и това води до по-дългогодишни доминации на състезател или отбор. Големите играчи имат дългосрочни планове за инвестиции. Това е всичко. На който не му харесва да не гледа. Аз лично от 15 години не гледам футбол, но това не значи, че Меси или Роналдо не са велики футболисти. Всяка епоха си има своите герои и всички те са велики, след като в определен период и при определени условия са били най-добрите в света.

Който не е гледал да гледа Rush или Senna сегашното е цирк.

Много точен!!!

е напълно прав за Фанджо и Кларк. Той е третия. И беше три пъти шампион през велиите времена Ф1. Сега се съзтезават разни лигави джендърчета с компютри на колела и немогат да управляват автомобил с три педала.

Как може да сравняваш пилоти които караха без каски и предпазни колани със сегашните, които не смеят да пръднат без инструкции от компа и потвърждение от бокса.

Стюард нарече Сена в онова известно интервю, луд, защото Айртон му каза състезавам се за да спечеля не за да бъда 3,4,5,6. Много ми е интересно как стюард е спечелил три титли като мисли за грешка да бъдеш първи.

Този колко е зле. Все още не може да превъзмогне къде го навря Айртон в онова интервю.

ай сиктир с тоя измислен расизъм бе, за ви го начукат черните маймуни!

След като е СЪР... по добре слушайте какво приказва.

Абе, и елтън джон се води сър... Ама хич и не помислям да го слушам. Бил като живачния Фреди... Но в конкретния случай Стюърт е напълно прав.

Независимо дали е Сър или не - прав е .

Както не могат да се сравняват Меси и Роналдо с Пеле и Гаринча,така е и със автомобилните състезатели.Различни епохи,

Изброените бяха истински мъже и се бореха срещу истински мъже. Сегашните повечето са мухльовци с претенции.

Заради каскета е...