17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Всички спортисти правят така. Нали е капитализъм - понятията за лоялност и др. глупости са напълно остарели. Нали това искахме и ние ? Предишният строй беше лош (там имаше лоялност, нали помните). Просто бизнес !

Антипатична ми е тази истеричка, скандалите й, изгони си треньора проправил й пътя към върха, мнението ми е, че японците са далеч над това, което тя ни сервира, водейки се само като име "японка". Като я гледам си прилича на карибска ц*иганка...Духовно много слаб човек !!

Може да се окаже,че при допинг скандал само американските спортистимогат да бъдат ""защитени" срещу наказания.Мисля,че наред да бъдат "погнати" за допингскандали са германците,понеже пречат на "чистите" американски спортисти да са винаги първи.

С действията си с нищо не напомня за японската чест. Договори-моговори, треньори разкарва с недомлъвки, което пък води до интриги...... Неприятна работа. И играта й е силова, а не технична, аман от блъскачи вече.

Тъмния цвят на кожата си казва думата.

Има си поговорка за това: "Интересът клати фесът".

"Парите не миришат!" - император Веспасиан / 9г.- 79г. /

Поредното тъпо заглавие на “зелени” журналистчетата! Живеем в пазарна икономика, всеки иска да прави пари, а някои даже го могат. Сигурен съм, че Наоми, Nike, Adidas, а също и Федерер / който се “разведе” с Nike и се сгоди за Уни кло/ ще си допълнят сметките с по няколко десетки / ако не и стотици/ милиони след тези договори!

Скандал... понякога ме е яд, че ви чета глупотевините...

Да не е омъжена за швабите?? Всичко е бизнес. Сякаш немците не са печелили от японката? Просто не са били в час и американците са се светнали по-бързо. Честито на печелившите :)

Битката е за японския и азиатския пазар. Не случайно Нишикори, без да е спечелил турнир от Големия шлем или Мастърс турнир, в последните години печели от реклама повече от Джокович и от Надал. Пред него е само Федерер. Но Осака скоро ще го надмине. Силни и богати японски фирми вече са ѝ спонсори, а също и световни фирми, които са насочват към японския пазар.

Ако то дете са и плащали масрафа, има защо да са сърдити, но само от към морал, който в наши дни липсва на такива като тези безполезници спортистите, а и нищо не значи за съвременното общество.Но и АДИДАС са си виновни, че не са я обвързали добре.

Брех каква новина..яка

не схващам в какво е скандалът. Нито Adidas, нито друг рекламодател няма заслуги за победите на тенисистката. Тя просто е печелила защото е силна, а Adidas са продавали нейния образ за пари (или обратно - тенесистката е продавала образа на Адидас). Сега е сменила рекламата. Не е обвързана доживотно с Adidas. Компанията може да се гордее с новата звезда колкото си иска, но не й притежава! Всеки е свободен да си сменя рекламодателя, ако не нарушава договора си. Изтича договора и сменя. Нали е пазарна икономика. Нали Адидас прави същото на пазара. Не могат да се сърдят на никого. ТУК НЯМА САНТИМЕНТИ - САМО ПАРИ. БИЗНЕС!!!