Легендата Жозе Моуриньо е за пореден път намери любопитен начин да привлече вниманието върху себе си.

Спецът, който не се представя убедително начело на италианския Рома, реши да стане селекционер на всички национални отбори, които ще участват на Евро 2024.

Това се случи в култова реклама на албумите за футболни стикери Topps, които от лятото на тази година стават официален партньор на УЕФА.

Американският концерн влезе на европейския пазар, измествайки досегашното 40-годишно партньорство между евроцентралата и италианската фирма Panini.

Сделката е за десетки милиони евро, защото така вече всички официални албуми със стикери ще имат нов собственик. Партньорството ще е поне до 2028 година.

Във футболния свят събирането на стикери за официални турнири се е превърнало в истинска мания и огромен бизнес. Досега американската компания оперираше основно на пазара в САЩ, където предлага бейзболни стикери.

Тъй като този бранш е утвърден, по-рано тази година компанията бе погълната срещу крупните 500 милиона долара.

Иначе във видеото Моуриньо говори на английски с характерния си португалски акцент, а клипчето веднага се превърна в горещ хит в социалните мрежи.

Мисията на Специалния ще е да селектира кои играчи ще имат официални стикери в албума и затова той се самообяви за треньор на всички национални отбори. За радост, само за целите на рекламата...