Уредите измерили, че Жул се ударил със сила 92g
10 дни след ужасяващата катастрофа на Жул Бианки наяве излизат нови ужасяващи подробности около инцидента.
Обратно в новинатаКоментари - Уредите измерили, че Жул се ударил със сила 92g | Корнер.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Монтоя (нерегистриран)
92G никак не е малко, особено отчетено директно от сензор в ухото, респективно на главата, няма го демфериращият ефект на тялото. Мозъка му сигурно е станал на компот. Жалко за младежа, дано поне до някъде се възстанови.
Az (нерегистриран)
Аз да попитам: "журналистът" Юлиан Иванов дали чете коментарите на публикужаните си текстове (не можем да ги наречем статии)?!!? Мисля, че може да научи ного от тях поне да си поправи тексто-преписването.
ттт (нерегистриран)
На вниманието на Юлиан Иванов! 92G определено не е сила.
Владо (нерегистриран)
Рекорда по оцеляване е след над 170G
Да но (нерегистриран)
Да но на колата а не на главата. Усилията в главата обикновено се умекотяват от ХАНС. Доста пилоти са загивали без ХАНС при по-малко от 90г на тялото (не на главата).
JJ (нерегистриран)
Определено е ускорение, ане сила. Допустимо за грамотни журнаЛИСТИ
KPETEHA (нерегистриран)
Това е претоварването а не сила. И за катастрофа 92 g не е чак толкова голяма величина. Проблемът е удара на каската и респективно главата му в трактора. В индикар редовно изчисляваха претоварванията при катастрофи и имаше случай на един пилот с 270 g , който остана без травми. Може само да пожелаем на пилота възстановяване от травмата.
Някой (нерегистриран)
То Сена загина след леко странична катастрофа в стена, не от самия удар в стената (колата даже си продължи напред), а защото се откъсна една гума и го удари по каската. Не мога да разбера, как на завой могат да сложат стена.
Някой (нерегистриран)
Тежеста върху главата му, едва ли може да се измерва с тежеста на тялото му. Най-много да е тежеста на главата му. Иначе щеше да е пресована. Иначе някъде при 4g се губеше съзнание. Едва ли е точно. Характерно е и при пилотите на изтребители. 92g звучи прекалено много. А и може да не е точен уреда и предвиден за катастрофи.
друг (нерегистриран)
На някои писти, в някои завои пилотите търпят натоварване до 7-8g. И интересно- никой досега не е губил съзнание.
KPETEHA (нерегистриран)
Зависи от времето на въздействие и посоката. Пилот на изтребител издържа 5-6 g 10 тина секунди. Но все пак те имат и костюми.
Хмм (нерегистриран)
Не мисля че има завои с повече от 5г. Все пак колата не е вълшебна. А и завоите с 5г приключват за части от секундата, това може да са само бързи завои. В бавните колата няма аеродинамично притискане и лимита и на странично ускорение е доста по нисък
НАЙ
Мадрид: Поредното чудо на "Бернабеу". Германия: Съдийски скандал!
Гафът на сезона: Защо не признаха гола на Байерн? Защо ВАР не се намеси, както го направи за Реал?
Видеоклип с Путин коства на двама руснаци шанса да участват в Париж
Байерн е капо за първи път от 12 години, а конспираторите съзряха вината в Кейн
Лудогорец се отказа от награждаване дори и при осигуряване на титлата срещу ЦСКА
Видеоклип с Путин коства на двама руснаци шанса да участват в Париж
Гафът на сезона: Защо не признаха гола на Байерн? Защо ВАР не се намеси, както го направи за Реал?
Мадрид: Поредното чудо на "Бернабеу". Германия: Съдийски скандал!
100 г. национален отбор на България: Болезненото настояще - две декади суша и сивота
Байерн е капо за първи път от 12 години, а конспираторите съзряха вината в Кейн