17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Глупости, неговия уилямс беше толкова силен и надежден, че биеше другите с обиколка, без никакъв риск.

Тоз па. Баш като дядковците - „еееей, аз кат бях млад ой за три кожи имах... те сега младите нищо не е то...“ и подобни бръщолевения.

Като не познаваш човека, като не знаеш кой е и какъв е, по-добре не коментирай, защото се излагаш! Прочети коментарите по-долу и ще добиеш лека представа какъв е. Прочети в Интернет и ще разбереш кой е. А между другото, съвсем е прав за усилията преди и сега. Преди едва стояха на стълбичката за награждаването. И не че са били по-слаби или по-неподготвени. ;)

Менсъл се беше сближил и с Елио Де Анджелис, след неговата смърт на писта Пол Рикар на 15 май 1986 около обяд. Менсел се разстройва и казва тогава, че повече няма да се сближи с друг свой колега. През 87 се збива със Сена като казва толкова му ядосан бях, че не помня как отидох до моторхолма на Лотус хванах Сена за жълтия му гащеризон които тогава беше от тези по широките и гащеризона му стигна до носа той се отбраняваше разбира се, но аз не чувствах нищо бях бесен.

Едва ли са прочели писмот на Менсъл му защото семейство Сена казват, че са получили хиляди писма и не са могли да ги прочетат, и че не са очаквали такава привързаност към синът им от страна на феновете.

Менсъл през 1994 г. беше в Индикар, след смъртта на Сена написва писмо до семейството на Сена. Както Сена написва ден по-рано писмо до семейството на Раценбергер. Но семейство Сена едва ли са прочели писмото на Мансел, защото години по-късно споделят, че не са очаквали такава привързаност от феновете към Айртон или както все по-често го наричат семейството му “него“ и “той“. Мансел е прав, че в онези времена на несигурност трудността да караш такъв автомобил си е било истинско усилие. Днес времената са други и безопасността е по-голяма никой не дава гаранции, че отново няма да се случи най-лошото на пистата.

Британският лъв е един от най-емблематичните пилоти за всички времена! Винаги беше на максимум. Помня онова състезание на Силвърстоун, когато водейки с обиколка пред останалите той направи в предпоследната обиколка рекордна обиколка, за публиката, при което след финала му екзалтираната публика проби и слезе на пистата и го обгради, а имаше още състезатели, които въртяха последната си обиколка! Велик!

Единственият който е бил едновремнно(за няколко седмици) шампион и във F1 и Индикар. След състезания го измъкваха от колата обезводнен.

Един от малцината велики пилоти във Ф1! Единственият, който никога не пазеше колата или двигателя и до последната обиколка е подобрявал най-бързата обиколка в състезанията, въпреки че до момента пак е била негова.