Феновете на Ботев (Пловдив) се срещнаха с президента на клуба Цветан Василев, за да обсъдят ситуацията около отбора, привържениците и поста на Станимир Стоилов. Официалният сайт на ботевистите bultras.com публикува точките, които са били обсъждани на въпросната среща. Novsport.com публикува информацията на феновете на “канарчетата“ без редакторска намеса. В съответствие с прозрачността в управлението на BULTRAS, Сдружение ПФК “Ботев” и Сдружение “Клуб на привържениците на Ботев Пловдив” искаме да споделим с нашите членове, както и с всички Ботевисти информация след срещата с г-н Цветан Василев, която се проведе на 26.05.2014г. Срещата бе инициирана от наша страна и със съдействие на ръководството на ПФК “Ботев” Пловдив. По тяхно желание не беше афиширана официално в медийното пространство. Във встъпителните си думи собственика на клуба изрази мнение, че по никакъв начин не е сърдит или обиден на публиката на Ботев, както и че няма как да е така, защото тя е тази заради която той вече е запален Ботевист. Предположенията са били свързани с това, че случилото се на финала за Купата на България е провокация насочена директно срещу него и ни най-малко има за цел да обвинява от своя страна привържениците за случилото се. Относно играта на отбора по време на финалната среща, бе употребена думата „ужасна”. Коментарът е излишен. За пореден път бе заявено и бе помолено да забравим заплахите на определени кръгове, че такива постъпки могат да прекратят проекта „Ботев” (което не означава, че ние не трябва да работим за подобряване на представянето си, а напротив – Точно обратното!). В момента се работи към цел, която е клубът ни да не зависи от никой в бъдеще, а да може да управлява сам себе си и своята съдбата. В хода на срещата се изказаха всички присъстващи представители на привържениците, които засегнаха проблеми или поне по-голямата и по-важна част от тях. Единодушно бе изявлението, че привържениците не са действали умишлено на стадиона в Бургас. В последвалите откровени и напълно свободни разговори, повдигнахме и коментирахме заедно следните теми, пряко касаещи доброто управление и ръководенето на “Ботев“: 1. Отношения и работа с привържениците. • Комуникация - стигнахме до заключение, че е полезно и за двете страни да установим периодични контакти и срещи с оперативното управление на клуба, с цел по-добра комуникация и разбиране на текущите нужди в клуба. • Спортен маркетинг – обсъдихме тоталната липса на спотрен маркетинг от страна на клуба към привържениците, което категорично противоречи на развитието на един съвременен футболен клуб с многобройни привърженици. 2. Юношески и детски формации: • Налагане на юноши и работа с тях по отношение лоялността и уважението към клуба, както и ограничението за ползване на естествените терени. • Несъгласието ни отборът на “Ботев“ да бъде съставен само от чужденци. • Състоянието на сателита, отношението към него от ръководството и провала на този проект. 3.Клубен престиж и отношение към марката/емблемата Ботев • Изказвания от треньори, играчи и членове на оперативното ръководство срещу публиката, както и изразяването на клубни пристрастия извън професионалните отношения с “Ботев” Пловдив няма да бъдат толерирани. • Представителност и поведение на всички работещи за “Ботев“ Пловдив. 4. Медийната политика на клуба (или по-точно липсата на такава): • Официален уебсайт - самото название, официален, предполага, че той трябва да е основа на информацията, която медиите тиражират, относно клуба. Към момента, дори потвърдени новини, излизат със закъснение, дълго след като дори “гаражни“ медии са ги публикували. • Медии - имаме нужда от по-редовно изпращане на прессъобщения до медиите. В момента такива прессъобщения се разпространяват рядко и тромаво, а медиите обикновенно преписват една от друга, което драстично сваля качеството на информация, както и достоверността й. • Опровержения - излишно е да изброяваме тук, всички случаи, в които клубът е трябвало да опровергава слухове, както и да брани престижа си в публичното пространство. Определено трябва промяна и в тази насока. 5. Маркетинговата дейност на клуба - стигна се до извод, че трябва да се използват всички възможни канали за популяризирането на клуба, но не на всяка цена, а с професионализъм и адекватни действия ( бе съветът ни). 6.