Но... Често към уж "очевадните" факти за широката публика има едно но... В случая го откриваме точно пред "Олд Трафорд". На 50 метра от статуята на "светата троица" - Бест, Лоу и Чарлтън.

Ликуващият след попадение в Театъра на мечтите Димитър Бербатов е разперил ръце и призовава всички фенове на "Юнайтед" да си запазят място за всички представления в Театъра на мечтите за следващия сезон.

"Най-добрият футбол в света на живо в HD и 3D качество и с невероятен звук."

Това продава Бербатов. "Нищо не е повече от това да бъдеш тук", заключават от маркетинговия отдел на Манчестър Юнайтед и призовават феновете да влязат в листата на чакащите за сезонни билети за кампанията 2011/2012 г, съобщи livesport.

Онази, в която уж е вероятно Бербатов вече да не изнася представления в театъра. Но незнайно защо именно неговият победоносен образ олицетворява тази рекламна кампания. А не лицата на безспорните любимци на момента Руни и Чичарито, които със сигурност ще са в отбора през следващия сезон. Но дали в рекламното решение на машината за пари Манчестър Юнайтед не се крие и отговорът на въпроса "ще продават ли Бербатов"?

Защото в космически отбор като този нещата рядко стават случайно, рядко има просто съвпадения, а по-скоро е добре да заложиш на някаква логика, макар и скрита зад някои по-видими фактори. Та ако вече сър Алекс е решил да отпрати българската си деветка, едва ли шефовете в клуба не биха го знаели. И едва ли уникалните специалисти по рекламни и ПР стратегии не биха взели под внимание "секретната информация".

Защото Юнайтед не си позволява едно - да лъже феновете си. Защото те са огромният му ресурс - не само като поддръжници по време на мачове, а и като истински инвеститори заради харчените баснословни суми за всеки предложен им продукт с марката Ман Юнайтед. А продуктът "сезон 2011/2012" им е предложен чрез Бербатов. Не че самият фен задължително би се замислил върху това - "рекламата е с него, а пък те го продадоха", но е логично в клуба да се замислят и за такива неща.

А ликът на Бербатов със споменатата реклама вече ежедневно посреща тълпите от фенове в запалянковския Мега стор на "Олд Трафорд". Когато магазинът отваря врати, служители първо изнасят рекламните пана с Бербатов. Прибират ги последни, преди работният ден да приключи.

Та ако е вярно доказваното в годините, че в Манчестър Юнайтед се обръща внимание на всеки дребен детайл, то би трябвало вече да сме сигурни къде ще играе българският нападател през следващия сезон. Където и през настоящия, предаде.