Автомобилите версия супер 2000 и R5 ще имат предимство по етапите в 45-то издание на рали България, кръг от ERTrophy за сезон 2014 г. Това е прогнозата на първенеца в планинския шампионат за миналата година Пламен Стайков (Евроком РТ, МИЦУБИШИ ЛАНСЪР ЕВО 9) “ Не става въпрос за това дали конфигурацията на едни или други етапи е по - подходяща за колите от група N или тези от супер 2000 или R5 - обясни Стайков за пресцентъра на ралито.   - Тук акцентът е другаде - в маршрута на ралито има отсечка с дължина почти 35км. , която в първия ден се кара два пъти. Този етап е по подходящ за истински състезателни автомобили. Едва ли може да си представите какво се случва с гумите, с спирачките на кола от група N на финала на този етап.