Това предположение се появи, след като стана ясно, че някои други тимове като "Ред Бул" например, вече няма да могат да използват "трикове" от сорта на интелигентни системи за снишаване в завоите.
Дискусията за бъдещето на правилата за окачването е една от темите, с които се занимава техническата група към "Формула 1".
За момента има две различни виждания. Едното е спортът да се върне към обикновеното окачване с амортисьори и пружини, а другото е за повторно въвеждане на така нареченото активно окачване, каквото за последно се използваше през 1993.
#F1 News: Mercedes wants active suspension return - report: Jan.31 (GMM) Mercedes has reportedly suggested that active suspension should be reintroduced in F1. https://t.co/ZCoKAW72hs © F1reports pic.twitter.com/EtlGaIZjAA
— F1Reports (@F1Reports) 31 януари 2018 г.
Слуховете са, че "Мерцедес" подкрепят втория вариант. Според мнение на инженер от тима, активното окачване излиза по-евтино, защото се разработва еднократно, след което се "замразява". Ще бъдат спестени милиони евро на година, а освен това няма да има неясноти по регулацията.
За ФИА би било по-лесно да контролира активното окачване, а друго преимущество е, че ще се улесни изпреварването, тъй като системата може да се програмира да минимизира ефекта от турбуленция зад болида.
Към този момент обаче, другият голям тим в надпреварата - "Ферари" е против промяната.